تولید خودروهای تجاری ۶ و ۹ تنی در تراکتورسازی تبریز

تبریز- ایرنا- مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با بیان اینکه امسال خطوط تولید خودروهای تجاری ۶ و ۹ تنی در این گروه صنعتی آغاز شده است، گفت: خط مونتاژ و تولید این خودروهای تجاری سال گذشته به دست رئیس‌جمهور شهید در این گروه راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی گروه صنعتی تراکتورسازی، مصطفی وحیدزاده روز شنبه افزود: این خط تولید به همت کارکنان و مدیران شرکت خودروسازان دیزلی تراکتورسازی با تمام توان در تولید به فعالیت ادامه می‌دهد و امسال تولید خودروهای یاد شده را به جمع سبد محصولات خود اضافه کرده است.
وی با تاکید به راهبرد تنوع‌بخشی تولیدات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و خارج‌شدن از تولید تک‌محصولی اظهار کرد: ورود به کسب‌وکارهای نوین، تولید انواع خودروهای تجاری در برنامه کاری گروه صنعتی تراکتورسازی ایران قرار گرفت که خوشبختانه باتوجه‌به استقبالی که از سوی مصرف‌کنندگان حقیقی و حقوقی برای این محصولات صورت‌گرفته توسعه و تنوع‌بخشی به تولید این نوع محصولات نیز در برنامه کاری قرار گرفته است.
وحیدزاده نگاه صادراتی در تولید این نوع محصولات را نیز یادآور شد و عنوان کرد: با توجه‌ به شرایط تحریمی و نیاز ارزی که در کشور وجود دارد خط و مشی صادراتی نیز برای خودروهای تجاری تولیدی در تراکتورسازی تعریف شده است.

به گزارش ایرنا، تراکتورسازی ایران هم اکنون با ۹ شرکت اقماری در تبریز، ۲ شرکت در خارج از آذربایجان شرقی و ۲ شرکت در بیرون از مرزهای ایران اسلامی، بزرگترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و تراکتور از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار در کشور است که در حال حاضر ۹۹ درصد نیاز کشاورزان کشور به تراکتور را تامین می کند و سال گذشته ۴۱ میلیون دلار ارز آوری از محل صادرات انواع تراکتور، موتور و قطعات ریخته برای کشور داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha