۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۴۵
کد خبر: 85524431
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ حادثه آتش‌سوزی در اصفهان مهار شد

۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۴۵
کد خبر: 85524431
۲ حادثه آتش‌سوزی در اصفهان مهار شد

اصفهان- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری اصفهان گفت: انبار ضایعات پلاستیک دپو شده در محوطه روباز سکوی پسماند خشک و همچنین وقوع آتش سوزی در پارکینگ یک منزل مسکونی ۲ طبقه طعمه حریق شد و با تلاش آتش نشانان بدون تلفات جانی مهار شد.

محمد شریعتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وقوع آتش سوزی در انبار ضایعات پلاستیک دپو شده در محوطه روباز سکوی پسماند خشک می توانست به یک بحران حریق تبدیل شود و کل فضای محوطه انبار به وسعت ۷۰۰۰ متر مربع را درگیر کند.

شریعتی افزود: با توجه به حساسیت مورد و احتمال گسترش حریق به کل فضای انبار، عملیات اطفای حریق توسط.۲۴ نفر آتش نشان به همراه ۲ نفر رئیس ایستگاه و یک مدیر منطقه عملیاتی و همچنین همکاری رییس مدیریت بحران شهرداری اصفهان، با اقدامی سریع و به موقع حریق را در فضایی ۵۰۰ متر مربعی محصور و اطفا کردند.

وی اظهار کرد: بلافاصله اطفائیه های سنگین و نیمه سنگین و خودروی آبرسان از ۱۰ ایستگاه آتش نشانی و استقرار اطفائیه از ۲ ایستگاه در رینگ پشتیبانی با ۲ دستگاه خودروی آبرسان و یک دستگاه لودر به محل حادثه واقع در میدان جوان این شهر اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: حریق، انبار ضایعات پلاستیک در محیط روباز به وسعت ۵۰۰ متر مربع را درگیر کرده بود که با مدیریت عملیات حریق مهار و اطفا شد و با توجه به وسعت حریق، عملیات جدا سازی و لکه گیری زمانبر بود که پس از پنج ساعت تلاش آتش نشانان مهار شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان همچنین از وقوع آتش سوزی در پارکینگ منزل مسکونی ۲ طبقه و دود گرفتگی ساختمان خب رداد و گفت: در پی تماس های شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی مبنی بر وقوع آتش سوزی در پارکینگ منزل مسکونی دو طبقه واقع در خیابان کاخ بلافاصله سه اکیپ عملیاتی از ایستگاه های شماره ۴ و ۵ و ۷ به همراه افسر کشیک وقت به محل حریق اعزام شدند.

وی افزود: در اثر وقوع این آتش سوزی دو دستگاه خودرو و مقداری وسایل انبار شده در پارکینگ منزل مسکونی طعمه حریق شده بود و دود کل ساختمان را دربر گرفته بود که بلافاصله آتش نشانان پس از حضور در محل اقدام به اطفاء حریق و تخلیه دود کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha