ستادهای جلیلی و قالیباف در استان اردبیل ادغام شد

اردبیل - ایرنا - رئیس ستاد مرکزی تبلیغات انتخاباتی سعید جلیلی در اردبیل از ادغام ستادها و همکاری هواداران ستاد تبلیغاتی قالیباف با جلیلی در مرکز و شهرستان‌های این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین نوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی جلسه و هماهنگی به عمل آمده بین روسای ستادهای مرکزی تبلیغات انتخاباتی جلیلی و قالیباف در استان اردبیل همه نیروها، طرفداران و هواداران این دو نامزد دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری برای ائتلاف و همراهی با یکدیگر به توافق و تفاهم کامل رسیده‌اند.

وی افزود: این ائتلاف و همدلی فقط مربوط به نیروها و طرفداران دو نامزد در مرکز استان نیست بلکه ستادها و نیروهای هر دو نامزد یاد شده در شهرستان‌های استان اردبیل نیز به این ائتلاف و همدلی پیوسته‌اند و دو جریان سیاسی به شکل متحد و در قالب یک جریان از جبهه انقلاب اسلامی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حضور جدی خواهند داشت.

به گزارش ایرنا ، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ستادهای تبلیغاتی برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری در اردبیل و دیگر شهرستان‌های استان اردبیل افتتاح و فعال شده بود و احزاب و جریان‌های سیاسی در این استان نیز در صحنه تبلیغات و مشارکت مردمی برای انتخابات ریاست جمهوری حضوری فعالیت داشتند.

انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد ، در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌ جمهوری رقابت کردند و به علت عدم احراز آرا کافی برای انتخاب رئیس جمهور، رقابت بین پزشکیان و جلیلی به عنوان دارندگان بالاترین آرا به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه موکول شد.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha