۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار اربعین به شهرداری کنگاور اختصاص یافت

کنگاور - ایرنا - مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه گفت: ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار اربعین به شهرداری کنگاور جهت توسعه عمران شهری اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، سعیدسلیم ساسانی روز یکشنبه در آیین معارفه شهردار جدید کنگاور افزود: اعتبار اربعین شهر کنگاور نسبت به سال گذشته رشد داشته و انتظار داریم در حوزه زیرساخت عمرانی و کاستی‌های خدمات شهری و نواقص موجود به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه در ادامه با توجه به اهمیت حقوق شهروندی در این دولت اظهار کرد: ایجاد مبلمان شهری، فضا و منظر شهری در واقع مصداق بارز حقوق شهروندی است که باید مورد توجه شهردار جدید قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سه شهر اسلام‌آبادغرب، کنگاور و جوانرود شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر استان هستند، افزود: در صورت توسعه این شهرها قطعا کل استان توسعه پیدا می‌کند و ما نسبت این شهرستان ها توجه ویژه ای داریم.

سلیم ساسانی معبدآناهیتا در کنگاور را یکی از فرصت های بی بدیل برای توسعه اقتصاد شهری عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: وجود این اثر تاریخی در حوزه گردشگری می‌تواند به اقتصاد شهر کنگاور کمک کند ولی تاکنون با توجه به وجود حرائم اطراف معبد بیشتر محدود کننده توسعه بوده است.

او شهر کنگاور را به واسطه عدم ساخت و ساز و نبود زیباسازی شهری یک شهر کهنه توصیف کرد که نیاز به یک همت جمعی بین مسوولان شهری و مردم برای زیباسازی و نشاط شهر است.

به گزارش ایرنا؛ حدود ۵۱ هزار نفر از جمعیت ۸۰ هزار نفری شهرستان کنگاور در حوزه عملکردی شهرداری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha