حضور حداکثری در انتخابات تداوم راه شهیدان است

ایلام - ایرنا- فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه شرکت و حضور حداکثری در انتخابات، تداوم راه شهیدان است، گفت: مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی تضمین کننده ایران قوی است.

به گزارش ایرنا، سردار " سید صادق حسینی" روز سه شنبه در همایش "حماسه حضور" با محوریت انتخابات در شهر مرزی مهران، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهم‌ترین انتخابات کشور است.

وی با اشاره به سانحه تلخ سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور ولایی، مردمی و پرتلاش و همراهانش، گفت: شهید آیت الله رئیسی، در دوران کوتاه ریاست جمهوری با تلاش و جهاد شبانه‌روزی، بسیاری از مشکلات کشور را حل و فصل کرد و انتظار می‌رود که رئیس جمهور چهاردهم نیز در مسیر شهید رئیسی گام بردارد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه رئیس جمهور نقش مهم و کلیدی در راستای حل مشکلات مردم دارد، ابراز کرد: هر چه میزان رأی به رئیس‌جمهور منتخب، بیشتر و در حداکثری قرار داشته باشد به طور قطع در عرصه بین‌المللی با قدرت بالاتری به پشتوانه رأی مردم حاضر و از کشور دفاع و برای توسعه ایران اسلامی فعالیت خواهد کرد.

سردار حسینی با مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رأی، دشمنان را از اهداف پلیدشان دور خواهد کرد، افزود: در زمان شهادت رئیس‌جمهور، ۲ قوه مجریه و مقننه چندان سامانی نداشتند، در قوه مجریه رئیس جمهور و وزیر خارجه و برخی مسئولان دیگر در سانحه بالگرد به شهادت رسیدند، رئیس مجلس هم هنوز بعد از انتخابات ۱۱ اسفند مشخص نشده بود اما کلام و منش رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم و کشور آرامش داد.

حضور حداکثری در انتخابات تداوم راه شهیدان است

وی تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، شما مردم عزیز مشکلات زیادی را لمس کردید، جنگ دیدید، سال‌ها از خانه و کاشانه خود دور بودید، اما راه حل مشکلات قهر با انتخابات نیست.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با تاکید بر حضور پرشور و با نشاط اقشار و اصناف مختلف در انتخابات ۱۵ تیرماه، گفت: همانطور که رهبری عزیز فرمودند حضورمردم در انتخابات تکمیل کننده حماسه بدرقه شهید رئیسی است و ان‌شاالله وعده دیدار همه آحاد ملت پای صندوق‌های اخذ رأی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، این همایش با حضور سران ایلات، طوایف، معتمدین، ادارات، آحاد مردم و بسیجیان شهرستان مهران با محوریت جهاد تبیین و مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha