امام جمعه ایلام: نگاه دوست و دشمن به انتخابات هشت تیر است

ایلام-ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه امروز نگاه دوست و دشمن به انتخابات هشتم تیرماه جمهوری ایران اسلامی است، گفت: انتخابات ریاست جمهوری، تاثیرگذاری فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام " اله نور کریمی تبار" یکشنبه شب در همایش سران و بزرگان ایلات، طوایف و عشایر استان ایلام با گرامیداشت یاد و نام رییس جمهور شهید و شهدای خدمت، اظهار کرد: انتخابات نه تنها در سرنوشت کشور ما بلکه در موفقیت جبهه مقاومت و مستضعفین دنیا تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری، تاثیرگذاری فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی دارد و مردم تعیین کننده این تاثیرگذاری و آینده کشور هستند، افزود: دشمنان نظام، انقلاب و ملت در این فکر هستند که مردم را از صحنه خارج کنند؛ امروز همه در مقابل کشور، اسلام و انتخابات مسئول هستیم و بایستی حضور پرشکوه و حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه هزینه های زیادی برای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت شده است، یادآور شد: دشمن تلاش می‌کند که مردم در انتخابات شرکت نکنند و از مسوولان دور شوند ولی نباید فریب تبلیغات سوء دشمن را خورد.

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر نقش مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در افزایش اقتدار ملی در نظام بین الملل، اظهار کرد: امروز باید تلاش کرد که همه آحاد جامعه در پای صندوق‌های رای حاضر شوند؛ نباید به رسانه‌های دشمن توجه کرد چرا که دشمن، همواره به دنبال ضربه زدن به پیوند میان ملت و مسئولان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه بزرگان، عشایر و طوایف در انتخابات تاثیرگذار هستند، افزود: ایلات و عشایر نقش خود را در دفاع از کیان اسلامی به خوبی ایفا کرده‌اند؛ امروز نیز ایلات و عشایر با حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه، بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

امام جمعه ایلام گفت: مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور وجود دارد که قابل انکار نیست اما خدمات گسترده ای در چهار دهه اخیر در کشور ارائه شده که به مراتب بیشتر از مشکلات موجود است؛ امروز همه ما، مسئولیت بزرگی در مقابل انقلاب اسلامی و شهدا داریم که باید با حضور در انتخابات، این مسئولیت و وظیفه را ادا کنیم.

حجت الاسلام کریمی تبار یادآور شد: فراموش نمی‌کنیم در دوران طاغوت، ایران اسلامی، در ذلت استکباری آمریکا و انگلیس بود و حضرت امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی، ملت و ایران را رهایی داد و نظام مردم سالاری دینی را در کشور تحقق بخشید.

وی با بیان اینکه دشمن مشکلات اقتصادی ما را حل نمی‌کند، افزود: دشمنان ایران اسلامی، خود در مشکلات زیادی گرفتار هستند و نباید انتظار داشت آنها مشکلات ما را حل کنند بلکه باید با نگاه به توان و ظرفیت داخلی و با اتحاد و همبستگی، قله‌های ترقی و پیشرفت را فتح کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام نیز در این همایش با بیان اینکه جایگاه ایلات و عشایر در تاریخ استان ایلام، ویژه و والا بوده است، گفت: بزرگان طوایف و عشایر همواره نقش مهمی در رفع مشکلات استان ایفا کرده‌اند و این افتخاری بزرگ برای استان ایلام است.

سردار "سید صادق حسینی" با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه، اظهارکرد: در این انتخابات بازهم شاهد حضور با معرفت، آگاهانه، با انگیزه و هوشمندانه مردم استان ایلام خواهیم بود چراکه مشارکت حداکثری، اقتدار نظام اسلام و قدرت چانه زنی کشور در صحنه‌های بین المللی را افزایش خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرفت کشور را سرعت خواهد بخشید، افزود: مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای عمق راهبردی نظام و ملت را توسعه خواهد داد و ان شاالله در روز هشتم تیرماه شاهد حضور آگاهانه مردم در انتخابات خواهیم بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه شهید آیت الله رییسی همانند شهید آیت الله بهشتی در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد، خاطرنشان کرد: شهید جمهور در کمتر از سه سال اقدامات بزرگی در کشور انجام داد؛ این مرد بزرگ، با عظمت، ولایت مدار و مردم دار گام‌های بزرگی برای توسعه کشور برداشت.

به گزارش ایرنا، این همایش با حضور سران ایلات، طوایف و عشایر استان ایلام با محوریت حماسه حضور در هشتم تیرماه برگزار شد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی، جمعه هفته جاری هشتم تیرماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha