۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85528737
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: مشارکت حداکثری در انتخابات رای به استقلال کشور است

زنجان - ایرنا -استاندار زنجان گفت: باید در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری داشته باشیم چون حضور در پای صندوق‌های رای موجب افزایش اقتدار و استقلال کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی استان، افزود: بیش از ۴۰ سال است که هزینه استقلال کشور را پرداخت می کنیم.

وی گفت: هزینه استقلال بسیار بالاست چون به راحتی اجازه مستقل بودن را به هرکشوری نمی دهند و ما نیز باید مقاومت و استقامت خودمان را نشان دهیم.

افشارچی با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته در سطح استان زنجان در حوزه های مختلف، کارهای زیادی انجام شد، افزود: در حوزه ورزش طی سفر رییس جمهور به استان زنجان پروژه چندین ساله ورزشگاه ۱۵ هزار نفری جان گرفت درحالیکه مشکل ساختاری داشت و امیدی به حل شدن آن نبود.

وی اظهار داشت: طی دولت سیزدهم در حوزه ورزش استان طرح هایی از جمله ۲۵ چمن مصنوعی، استخر سلطانیه و استخر دانش آموزی افتتاح شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه ورزش بالاترین معروفی است که می توان به آن امر کرد و جامعه را به سوی آن تشویق نمود، اضافه کرد: تمهیدات لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم شاهد موفقیت بیشتر ورزشکاران استان در مسابقات جهانی باشیم.

در پایان این مراسم از ۳۸ قهرمان ورزشکار و ۱۱ مربی تجلیل شد و همچنین از ۱۸ نفر از روسای هیات های ورزشی که نقش تاثیرگذاری در پرورش و رشد قهرمانان استان داشتند قدردانی به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha