پدر شهید جلیل پیران:حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمن را ناامید می‌کند

شهرکرد- ایرنا- پدر شهید مدافع امنیت سرباز "فرهاد جلیل پیران" از مردم برای حضور پرشور در انتخابات رییس جمهوری دعوت کرد و گفت: فرزندم در راه امنیت انتخابات کشور  به شهادت رسید و معتقدم حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمن می‌شود.

سعید جلیل پیران روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرزند شهیدم، برای حفاظت از صندوق آرای مردم و برقراری نظم و امنیت در روز انتخابات به شهادت رسید و از مردم دعوت می‌کنم که با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای اجازه ندهند خون شهیدان به خصوص خون شهدای امنیت انتخابات و رییس‌جهمور شهید پایمال شود.

وی اظهار داشت: از مردم ایران توقع داریم با حضور پرشور در دور دوم انتخابات نگذارند، کشور دشمن شاد شود.

جلیل پیران با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی همواره تلاش دارند که مردم در ایران امنیت نداشته باشند، گفت: فرد منتخب نگذارد که امنیت کشور دچار خلل و خون شهدا پایمال شود.

پدر شهید جلیل افزود: از رییس‌جمهور منتخب درخواست داریم که از مردم بیش از پیش حمایت کنند و ادامه‌دهنده خون رییس جمهور شهید باشند و اجازه ندهند که خون رییس جمهور شهید و همچنین شهدای کشور پایمال شود.

وی گفت: فرهاد عزیزم و همرزمش برای دفاع از امنیت کشور و دفاع و حراست از صندوق‌های رای به شهادت رسید و فرهاد از مهرماه سال گذشته برای خدمت سربازی اعزام شد که دوره آموزشی خود را در جهرم گذراند و سپس برای ادامه خدمت به سیستان و بلوچستان اعزام شد.

به گفته وی، شهید جلیل قبل از برگزاری انتخابات چند روزی به مرخصی آمده بود و ۲۹ خردادماه به محل خدمت بازگشت و در ساعات پایان انتخابات در حین جابه‌جا کردن صندوق‌های رای با شلیک گلوله از طرف دشمنان مردم ایران، برای دفاع از رای مردم به شهادت رسید.

پدر شهید با بیان اینکه ۲ فرزند دختر و ۲ فرزند پسر دارد، گفت: فرهاد فرزند آخرم بود و او فردی دلسوز، باخدا و اهل دین و نماز بود و به فقرا و ضعیفان کمک می‌کرد و هیچ وقت و هیچ کس از وی در زندگی بدی ندیده است.

به گزارش ایرنا، ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: سرباز وظیفه انتظامی فرهاد جلیل و گروهبان‌یکم مرزبانی ابراهیم مرمزی بامداد امروز شنبه بر اثر حمله اشرار مسلح به خودرو حامل صندوق اخذ رای در منطقه جکیگور این استان به شهادت رسیدند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان اعلام کرد: افراد مسلح ناجوانمردانه جهت ربودن صندوق آرای منطقه جکیگور به خودروی عوامل اجرایی و انتظامی صندوق أخذ رای از چند جهت تیراندازی کردند.

با رشادت ماموران انتظامی محافظ، صندوق ارای مردم حفاظت ولی تعداد پنج نفر از عوامل اجرایی و انتظامی مجروح و به مرکز درمانی منتقل که متاسفانه ۲ نفر بنام سرباز وظیفه انتظامی فرهاد جلیل و گروهبان‌یکم مرزبانی ابراهیم مرمزی به شهادت رسیدند.

لردگان در ۱۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha