فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری شهادت سرباز وظیفه فرهاد جلیل را تسلیت گفت

شهرکرد- ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری شهادت سرباز وظیفه " فرهاد جلیل " در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، از معاونت ا جتماعی نیروی انتظامی، در پیام تسلیت سردار "منوچهر امان‌اللهی" آمده، -شهادت سرباز وظیفه "فرهاد جلیل" در سیستان و بلوچستان در راه برقراری امنیت انتخابات را به مقام معظم رهبری، خانواده وی، مردم شهید پرور استان و کارکنان و همرزمان وی تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده، خانواده محترم شهید وظیفه "فرهاد جلیل" با نهایت تأسف و تأثر، شهادت فرزند دلبندتان "فرهاد جلیل"، را که در راه برقراری امنیت انتخابات ریاست جمهوری به فیض شهادت نائل شد تسلیت و تبریک عرض می‌نماییم.

در ادامه این پیام آمده، از درگاه خداوند منان مسئلت دارم به شما و تمامی بازماندگان محترم صبر، شکیبایی، سلامتی و طول عمر همراه با عزت عنایت فرموده و روح بلند و بهشتی آن شهید عزیز از دست رفته را با حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) محشور و در جوار ملکوتی و دریای بیکران رحمتش به آرامش رساند.

به گزارش ایرنا، ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: سرباز وظیفه انتظامی فرهاد جلیل و گروهبانیکم مرزبانی ابراهیم مرمزی بامداد امروز شنبه بر اثر حمله اشرار مسلح به خودرو حامل صندوق اخذ رای در منطقه جکیگور این استان به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha