مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات خون شهدا را پاس بدارند

شهرکرد - ایرنا - جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: مردم با حضور و مشارکت حداکثری در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری خون شهدا را پاس بدارند.

به گزارش ایرنا، سردار سید قاسم قریشی روز دوشنبه در آیین تشییع و خاکسپاری سرباز شهید فرهاد جلیل پیران در لردگان، ضمن تبریک و تسلیت به خانواده و مردم استان چهار محال و بختیاری به مناسبت شهادت این شهید، اظهار کرد: این شهید بزرگوار در کنار همرزمان خود برای دفاع از مردم سیستان و بلوچستان و از همه مهمتر، آرای جمع آوری شده در مقابل اشرار ایستادگی کرده و سرانجام جان خود را در این راه از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی امروز امنیت کشور را هدف قرار داده اند، افزود: مردم ما باید با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری و برای تعیین بالاترین مقام اجرایی کشور، خون پاک شهیدانی همچون فرهاد جلیل پیران را پاس بدارند.

سردار قریشی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی سال‌ها در دوران پهلوی و قاجار به دنبال چپاول خاک ایران بودند و ملت ایران در هشت سال دوران دفاع مقدس با درایت و رهبری امام راحل و ایستادگی و همراهی ایثارگران، شهدا، جانبازان و مردم مقابل دشمن ایستادند و یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند.

وی، ضمن همدردی با خانواده شهید فرهاد جلیل پیران، گفت: فرزند شما و همه سربازان نظام مقدس در جای جای این کشور از جمله سیستان و بلوچستان در مقابل ارازل و اوباش و اشرار برای دفاع از کشور و مردم ایستادگی می‌کنند تا امنیت کشو برقرار باشد.

به گفته قریشی ، این جوانان در برابر دشمنانی ایستادگی می‌کنند که مدرنترین سلاح ها و وسایل ارتباط جمعی را در اختیار دارند و برای تامین امنیت مردم جان خود را به خطر می‌اندازند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور با گرامیداشت یاد و نام شهدا، به ویژه شهید ابراهیم جلیل و ۲ هزار و ۵۰۰ شهید استان چهار محال و بختیاری و شهدای شاخص کشوری این استان از جمله شهیدان الیاس ارجمند و ظفر خالدی، افزود: در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم این نظام مقدس کردیم .

مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات خون شهدا را پاس بدارند

وی با بیان اینکه جوانان غیور ایران برای دفاع از تمامیت ارضی، انقلاب و امنیت مردم پای در جبهه های حق علیه باطل گذاشتند تا این حماسه آفرینی رزمندگان در تاریخ ۴۰۰ سال گذشته ایران بی سابقه باشد، تصریح کرد: بخش های مهمی از خاک کشور ما به واسطه بی لیاقتی شاهان قاجار و پهلوی از ایران جدا شد و تنها بعد از انقلاب به خاطر فداکاری جوانان و رزمندگان ما تمامیت ارضی کشور حفظ شده و این شهدا نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی ما جدا شود.

وی تاکید کرد: اقتدار نیروهای مسلح و قدرت توان بازدارندگی کشور تاکنون توانسته تمامی توطئه های دشمنان را نقش برآب کند.

سردار قریشی با اشاره به دستاوردهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت های کشور در عرصه‌های مختلف به‌ ویژه علمی، پزشکی، بهداشت و درمان که قبل از انقلاب ۱۰۰ درصد در این زمینه ها وابسته بودیم، اظهار کرد: ایران اسلامی امروز در زمان شیوع ویروس کرونا جز پنج کشور اول دنیا در تولید واکسن این ویروس بود و در زمینه ساخت پالایشگاه و پتروشیمی نیز امروز نیز جزو پنج کشور برتر دنیا هستیم.

به گفته وی، جمهوری اسلامی در ساخت تجهیزات نظامی جزو کشورهای تراز اول جهان به شمار می رود که این امر به برکت ایستادگی و مقاومت مردم به دست آمده است.

وی، با اشاره به موفقیت عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، افزود: ناکارآمدی سیستم دفاعی و پدافندی قدرت‌های برتر دنیا در برابر تجهیزات نظامی پیشرفته و مدرن موشکی و پهپادی ایرانی باعث افتخار کشور و برگرفته از خون پاک شهداست.

سردار قریشی تصریح کرد: امروز آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها التماس می کنند که مبادا ایران به روسیه موشک و پهپاد بدهد و این نشان از پیشرفت کشور است.

مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات خون شهدا را پاس بدارند

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع و خاکسپاری شهید فرهاد جلیل پیران روز دوشنبه در گلزار شهدای لردگان برگزار و بعد از اقامه نماز، پیکر این شهید به روستای "دره شور" منتقل و تشییع شد.

پیکر نخستین شهید روستای دره شور در زادگاهش به خاک سپرده شد.

براساس این گزارش، سرباز وظیفه انتظامی فرهاد جلیل پیران و گروهبانیکم مرزبانی ابراهیم مرمزی در نخستین ساعات بامداد شنبه گذشته بر اثر حمله اشرار مسلح به خودرو حامل صندوق اخذ رای در منطقه جکیگور استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند.

افراد مسلح ناجوانمردانه برای ربودن صندوق آرای منطقه جکیگور به خودروی عوامل اجرایی و انتظامی صندوق اخذ رای جمله کردند که بر اثر این حمله ۲ محافظ صندوق به شهادت رسیدند.

لردگان در ۱۹۰ کیلومتری مرکز چهار محال و بختیاری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha