۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۹:۲۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85529317
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حضور مردم در انتخابات، رای به اقتدار و سرافرازی میهن اسلامی

همدان- ایرنا- اقشار مختلف مردم امروز با حضور در پای صندوق های رای و شرکت در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری،بار دیگر به اقتدار و سرافرازی میهن اسلامی رای می دهند.

به گزارش ایرنا؛ امروز از هر جناح و گروهی، از هر قوم و قبیله‌ای، زن و مرد، پیر و جوان، کوچک و بزرگ همه آمده‌اند در آوردگاه سیاسی کشور برای ابراهیم دوران که پرچم پرافتخار ایران را در دنیا برافراشت تا فرزندانش امروز شجاعانه از آرمان‌ها و اهدافش که تقدیر روزگار اجازه نداد به نتیجه برسد، دفاع کنند.

گرچه دشمنان ملت ایران امید کاذبی را به بحران در کشور و خلل در امور داخلی ایران در دوره پس از شهادت شهید جمهور داشتند، علی‌رغم غمی جانکاه، اما به واسطه استحکام نظام و ساختار کشور و رهبری‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، کوچک‌ترین خللی را در چهل روزی که از این حادثه ناگوار گذشت، به کشور وارد نساخت.

حضور مردم در انتخابات، رای به اقتدار و سرافرازی میهن اسلامی

در این میان برای تعیین رئیس جمهور، انتخابات زودهنگام با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هشتم تیرماه برگزار شد و ملت ایران با حضور پرشمار و پرشکوه خود که مهم‌ترین تاکید همیشگی و اخیر رهبر معظم انقلاب بود، ضلع سوم مثلث شکوه، عظمت و اقتدار ایران را به نمایش گذاشتند، اما انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شد.

در همین راستا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)، به کرات اصل اساسی مشارکت ملت ایران را مهم‌ترین هدف انتخابات تاکید کردند و فرمودند: حتی افرادی که از نظام احساس نارضایتی و دلخوری دارند، هم به شرکت در انتخابات که ضامن اصلی امنیت و پیشرفت کشور است، تکلیف کردند.

و حالا روز سرنوشت‌ساز دیگری از راه رسید و پانزدهم تیرماه چشم همه جهان به انتخابات ایران دوخته شده تا مردم با انتخابی اصلح و آگاهانه، مسیر دولت شهید رئیسی را تداوم بخشند، مسیری که شهید جمهور، هم زبان دنیا را بلد بود، هم راه‌ و ‌رسم کشورداری را به خوبی می‌دانست و هم معتقد بود می‌توان بدون اتکا به هیچ عامل خارجی، کشوری که پر از آوارهای سوءمدیریت را بازسازی کرد.

در چنین روز سرنوشت‌سازی اما ملت ایران بار دیگر به منویات رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و برای خلق حماسه حضور آماده‌اند تا چشم طمع دشمنان را از این سرزمین و آب و خاک کور کنند، پانزدهم تیرماه روز موعود برای ساختن ایرانی آباد، مقتدر و سرافراز...

با رفتن ابراهیم خستگی‌ناپذیر راه و مکتب امام حسینی(ع) او آغاز شد و بسیاری چشم‌هایشان را به سوی حقیقت گشودند و حالا به نیابت از شهدا و امام شهدا و برای آبادانی ایران‌مان، همگی پای صندوق‌های رأی می‌آیند و بار دیگر با حضور حداکثری خود حماسه‌ای فراموش نشدنی می‌آفرینند.

حضور مردم در انتخابات، رای به اقتدار و سرافرازی میهن اسلامی

امروز پانزدهم تیرماه شاهد حضور فرزندان این مرز و بوم در پای صندوق‌های رای هستیم تا بار دیگر با انتخابی درست، ستونی محکم به بنای مستحکم انقلاب اسلامی اضافه شود و شکوه و عظمت استقلال و اقتدار این ملت پناهگاهی برای مظلومان جهان و مردم همیشه سرافراز ایران اسلامی باشد.

ملت ایران فارغ از هر مشکل و تنگنایی، به وظیفه و تکلیف خود به خوبی عمل می‌کنند و در این عرصه مهم سیاسی کشور افتخارآفرینی خواهند کرد، اما برایشان مهم است نتایج انتخابات هرچه باشد، از فردای آن روز رئیس‌جمهور منتخب باید بی هیچ بهانه‌ای و بدون هیچ اغماضی راه و روش حکمرانی اسلامی و ایرانی و خدمت به مردم که نمود بارز آن در شهید «آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» نمایان بود، را ادامه دهد و بازسازی عقب‌ماندگی کشور که بخش مهمی از آن در دولت سیزدهم محقق شد، را با قدرت ادامه دهد.

و امروز بار دیگر مردم در هر گوشه و کنار ایران عزیز خالق صحنه‌های زیبایی از حضور هستند و به تاسی از مردان بزرگی همچون سردار سلیمانی، شهید جمهور و شهدای والامقام، مردِ میدان روزهای سخت انقلاب و نظام...

به گزارش ایرنا؛ دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز /جمعه/ پانزدهم تیرماه در سراسر کشور آغاز شده است، در این دور مردم از بین «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» یکی را به عنوان رییس جمهور انتخاب می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha