مشارکت حداکثری، پشتوانه‌ای قوی برای رئیس جمهور منتخب است

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان آستارا با بیان اینکه مشارکت حداکثری، پشتوانه‌ای قوی برای رئیس جمهور منتخب است، گفت: مردم این شهرستان با حضور حداکثری در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری دشمنان نظام را ناامید می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی روز جمعه در گفت‌ و گو با ایرنا، ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات از مردم خواست، تا با حضور با شکوه خود در پای صندوق‌های رأی با امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و دشمنان ایران اسلامی را ناامید کنند.

وی افزود: مردم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی کار نیمه تمام خود را در این دور از انتخابات تکمیل کنند.

امام جمعه شهرستان آستارا بیان کرد: همه باید برای پشتیبانی از یک ایران مقتدر و یک ایران قوی به میدان بیایند.

وی با تاکید بر اینکه حضور با شکوه مردم در این انتخابات تضمین کننده ساختن یک ایران قوی است از مردم خواست تا با حضور حماسی خود دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را چون همیشه نا امید کنند.

حجت‌الاسلام باقری ارومی بیان کرد: حضور حداکثری مردم باعث می‌شود که رئیس‌جمهوری که انتخاب می‌شود با پشتوانه قوی‌تر کار خود را آغاز کند.

به گزارش ایرنا، سعید جلیلی و مسعود پزشکیان نامزدهای تائید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که پس از مرحله نخست در دور دوم انتخابات با هم رقابت می کنند؛ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران هشتم خرداد امسال برگزار شد و دور دوم آن امروز ۱۵ تیر ماه برگزار می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال گذشته با مشارکت ۷۲.۸ درصدی مردم حد نصاب قابل توجهی از حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رای را در سطح استان گیلان به دست آورد.

این شهرستان بندری با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha