حضور مردم در انتخابات اهمیت بین المللی دارد

آستارا - ایرنا - فرمانده سپاه شهرستان آستارا گفت: حضور مردم در انتخابات در بعد داخلی موجب انسجام شده و در سطح بین المللی از عوامل تقویت اقتدار کشور است.

سرهنگ بهزاد قنبری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: امروز روز تعیین سرنوشت است و وضعیت چهار سال آینده کشور با تک رای ماتعیین خواهد شد؛ بنابراین همه تکلیف داریم در عهد با شهیدان از جمله شهدای خدمت همانند همیشه در صحنه حضور یابیم.

وی افزود: مردم ثابت کردند که با حضور خود در صحنه‌های مختلف سرنوشت کشور را عوض کرده‌اند؛ مشارکت مردم مایه دلگرمی مسئولان خدمتگزار است که می‌خواهند مانند شهید آیت الله رئیسی برای برافراشته شدن پرچم پرافتخار کشور در دنیا و برای خدمت به مردم فعالیت کنند.

فرمانده سپاه شهرستان آستارا ادامه داد: رئیس جمهور منتخب قرار است در مجامع بین‌المللی حضور داشته باشد و از منافع کشور و مردم مظلوم فلسطین دفاع کند؛ بنابراین باید پشتوانه قوی داشته باشد.

وی بیان کرد: با شهادت آیت‌الله رئیسی دشمن امیدوار شد و فکر کرد مردم به صحنه نمی‌آیند و رای نمی‌دهند اما اکنون در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای هستیم.

سرهنگ قنبری عنوان کرد: از اقشار مختلف مردم اعم از خانواده‌های شهدا، حزب‌الهی‌ها، کارمندان، کارگران، کشاورزان، مهندسان، استادان دانشگاه‌ها، دانشجویان و همگی دعوت می‌کنیم که با عزمی استوار حضور یابند که این حضور هرچه بیشتر باشد قطعا پشتوانه‌ای قوی برای کشور است.

به گزارش ایرنا، سعید جلیلی و مسعود پزشکیان نامزدهای تائید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که پس از مرحله نخست در دور دوم انتخابات با هم رقابت می کنند؛ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران هشتم خرداد امسال برگزار شد و دور دوم آن امروز ۱۵ تیر ماه برگزار می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال گذشته با مشارکت ۷۲.۸ درصدی مردم حد نصاب قابل توجهی از حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رای را در سطح استان گیلان به دست آورد.

این شهرستان بندری با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha