فرماندار آستارا:حضور مردم در انتخابات تاییدی بر جمهوریت کشور است

آستارا- ایرنا- فرماندار شهرستان آستارا گفت: حضور پرشور مردم ایران اسلامی در انتخابات تاییدی بر جمهوریت کشور است که امید دشمنان را ناامید می کند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا شهاب زاده یکشنبه شب در مراسم اربعین شهدای خدمت که در مسجد میرزای شهرستان آستارا برگزار شد افزود:‌ وقتی به شخصیت شهدای گرانقدری همچون شهید صیاد شیرازی، شهید بهشتی، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید آیت الله رئیسی نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که آنچه باعث شد این عزیزان به فیض شهادت نایل آیند "اخلاص" بود.

وی از خصوصیات بارز اخلاقی شهدای خدمت را اخلاص و کار جهادی برای رضای خداوند دانست و افزود: شهید رئیسی از سوی برخی در فضای مجازی آماج تهمت‌ها و توهین‌های ناروا قرار گرفت اما آن شهید گرانقدر هرگز به توهین‌ها و اهانت‌های افراد مغرض پاسخ نداد و در همه شرایط جانب ادب و احترام را نگه داشت.

فرماندار آستارا گفت: دنیا شاهد بدرقه میلیونی و تشییع باشکوه شهید آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت بود و اخلاص و کار برای خدا نیرو و توان خاصی به شهید آیت الله رئیسی داده بود.

شهاب زاده افزود: ولایت پذیری از دیگر صفات ممتاز شهید آیت الله رئیسی بود و همه ما باید دست به دست هم راه شهید جمهورمان را ادامه بدهیم.

وی با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات مهم باشیم چرا که مشارکت مردم به صلابت نظام خواهد انجامید.

او همچنین انتخاب اصلح در کنار تلاش برای جلب مشارکت حداکثری مردم را بسیار حائز اهمیت خواند و تاکید کرد: کارآمدی از ویژگی‌های فرد اصلح برای ریاست جمهوری است.

فرماندار آستارا گفت: امروز بیگانگان تمام همت خود را به کار گرفته اند تا مردم را از آمدن به پای صندوق های رأی منصرف کنند.

شهاب زاده تاکید کرد: مردم ولایتمدار با حضور مقتدرانه و حداکثری خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد و انتخاب اصلح از منظر و نگاه مقام معظم رهبری را باید مد نظر قرار دهند.

در این مراسم که با حضور پرشور مردم شهرستان آستارا برگزار شد، مداحان به سوگواری در خصوص شهدای خدمت در آستانه رسیدن ایام ماه محرم پرداختند.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha