عزت و اقتدار ایران مرهون حضور حماسی مردم در انتخابات است

گنبدکاووس- ایرنا - نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با مهم دانستن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در این صحنه مهم سیاسی و سرنوشت ساز به ارتقای عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین المللی کمک زیادی می‌کند.

آخوند کمال غراوی روز جمعه پس از شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به خبرنگار ایرنا، بابیان اینکه شرکت در انتخابات مصداق انجام کار خیر است که انجام سریع امورات خیر نیز مورد تاکید نبی مکرم اسلام(ص) و قرآن کریم است، افزود: از همه مردم ایران، استان گلستان و گنبدکاووس از اقوام و مذاهب اسلامی می‌خواهم در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور و رای خود را به صندوق بیندازند.

آخوند غراوی اضافه کرد: علاوه بر حضور فعال در انتخابات، مردم باید در انتخاب نامزد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری دقت کنند و معیارهای رهبر معظم انقلاب را مدنظر قرار دهند.

وی تصریح کرد: حضور پرشور در انتخابات و رای به نامزد اصلح به افزایش عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه ملی و بین المللی کمک زیادی می‌کند.

عزت و اقتدار ایران مرهون حضور حماسی مردم در انتخابات است

انتخابات مظهر اراده ملت در تعیین سرنوشت است

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، انتخابات را مظهر اراده ملت در تعیین سرنوشت دانست و گفت: مردم باحضور پرشور خود در انتخابات در سیاست‌ها و تصمیم گیری‌های کشور سهیم خواهند بود.

آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: اگر کشور و دولت قوی می‌خواهیم باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی یا نمی‌خواهند مردم در انتخابات حضور داشته باشند و یا حضور آنها کمرنگ باشد تا بین حاکمیت و مردم فاصله و تفرقه ایجاد شود.

آخوند نوریزاد تصریح کرد: ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی همانند انتخابات گذشته در انتخابات امروز هم حضور حداکثری داشته و پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان خواهند داد.

به گزارش ایرنا، انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رئیس‌ جمهور امروز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ درحال برگزاری است.

با انصراف زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی؛ «سعید جلیلی»، «محمد باقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha