انتخاب چهاردهم/ پیروزی بزرگ ملت با افتخارآفرینی برای ایران اسلامی + فیلم و عکس

استان‌ها - ایرنا - اقتدار و سربلندی وطن در شعب اخذ رای در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امروز ۱۵ تیر در سراسر استان‌های کشور به نمایش درآمد.

مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری جمعه ۸ تیر ماه برگزار شد بر اساس اعلام وزارت کشور در مرحله اول ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵ رای اخذ شده که مسعود پزشکیان ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رای و سعید جلیلی ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ به مرحله دو انتخابات راه یافتند.

در این مرحله مسعود پزشکیان با کد انتخاباتی ۲۲ و سعید جلیلی با کد انتخاباتی ۴۴ با هم رقابت می‌کنند. رای‌گیری در حدود ۵۹ هزار شعبه اخذ رای انجام می‌شود.

در این مرحله هر یک از نامزدها حتی یک رای بیشتر کسب کند پیروز انتخابات خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از سراسر کشور رای‌گیری دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور مردم در استان های سراسر کشور در فضایی آرام و با امنیت کامل در حال برگزاری است.

۰:۰۰ | پایان فرآیند اخذ رای و آغاز شمارش آرا در استان‌های کشور

با اعلام رسمی پایان زمان رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ساعت ۲۴ از سوی وزارت کشور و بسته شدن در شعب، کار رای گیری از تمامی افراد حاضر در شعب اخذ رای انجام خواهد شد ضمن اینکه شمارش آرا در شعب اخذ رای استان نیز آغاز شده است.

مشارکت در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مرز ۳۰ میلیون نفر عبور کرده است.



23:37 | شور انتخاباتی در آذربایجان‌شرقی تا دقایق آخر
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در حالی آخرین دقایق خود را می گذراند که مردم در تبریز و شهرهای مختلف استان صف های طولانی برای رای دادن تشکیل دادند تا نامزد خود را انتخاب کنند در واقع حماسه حضور مردم با افزایش مشارکت، برگ زرین دیگری در تاریخ این مرز و بوم ثبت کرد.

 






۲۳:۱۴ | شمارش آرای در شعب سیار روستایی استان مرکزی آغاز شد
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: شمارش آرای شعب سیار روستایی این استان برابر با هماهنگی هیات نظارت آغاز شد.



۲۳:۰۱ | مشارکت گیلانی‌ها در دور دوم انتخابات از ۴۰ درصد گذشت
استاندار گیلان با اشاره به افزایش مشارکت مردم استان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دور نخست گفت: تا این لحظه ۲۲:۳۰ مشارکت گیلانی ها به ۴۲ درصد رسیده که نسبت به دور نخست ۱۰ درصد افزایش دارد.

۲۲:۴۸ شمارش آرا شعب روستایی و سیار خراسان رضوی آغاز شد
رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: شمارش آرای انتخاباتی در هزار و ۵۹ شعبه سیار و هزار و ۷۴۶ شعبه روستایی این استان با توجه به مجوز و اعلام وزارت کشور و با هماهنگی هیات نظارت از ساعت ۲۲ امشب آغاز شده است.




۲۲:۴۴مشارکت مردم چهارمحال و بختیاری در دور دوم انتخابات رییس‌جمهوری افزایش یافت
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشارکت مردم استان در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری بیشتر از دور اول بوده است.






۲۲:۲۴ موج دوم حضور گچسارانی ها در شعب اخذ رای
با خنک شدن تدریجی هوا و تمدید مهلت رای گیری، موج دوم حضور گچسارانی ها در شعب اخذ رای این شهرستان پرشور تر شده است.


۲۲:۲۰ مشارکت مردم تربت حیدریه از مرحله اول بیشتر است
 جمعی از نمایندگان شعب اخذ رای در محله های حاشیه ای تربت حیدریه گفتند: میزان استقبال و مشارکت مردم در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیشتر از مرحله اول بوده است.




۲۲:۰۴ بدون تعارف با رئیس جمهور؛ مطالبات زاهدانی‌ها از منتخب ملت
 شهروندان زاهدانی در گفت‌وگو با دوربین ایرنا از آرزوها، نگرانی‌های چهار سال آینده و انتظارات خودشان از منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفتند.




۲۲:۰۳ رییس ستاد انتخابات کرمان: آمارهای منتشره از آرا در فضای مجازی کذب است
رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: باتوجه به تمدید انتخابات کار شمارش آغاز نشده، اجازه بازگشایی نیز به هیچ صندوقی در استان نداده ایم لذا برخی آمارهای منتشر شده در فضای مجازی کاملا کذب است.






۲۱:۵۵ شور شوق انتخاباتی بوشهری‌ها در موج دوم حضور

مشاهدات میدانی خبرنگاران ایرنا از شعب اخذ رای در مرکز استان بوشهر و دیگر مناطق حاکی است که بوشهری ها نیز همگام با دیگر هم وطنان با حضوری پرشور در دومین مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عزم شان را برای شکوه ایران سرافراز جزم کرده اند تا برگ دیگری از تاریخ پرافتخار خود را ثبت کنند.




۲۱:۴۷: موج دوم مشارکت مردم کرمانشاه

 با فروکش کردن گرمای تابستان؛ از عصر امروز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ شعب اخذ رای کرمانشاه شاهد حضور بیشتر رای‌ دهندگان و تشکیل صف‌های طولانی است.


۲۱:۳۶ استاندار: در هیچکدام از شعبات اخذ رای استان کرمانشاه کمبود تعرفه نداریم
 استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش تدریجی مشارکت مردم استان در پای صندوق‌های اخذ رای گفت: تاکنون در هیچکدام از شعبات اخذ رای استان کرمانشاه با کمبود تعرفه رو به رو نبوده‌ایم.

۲۱:۲۰ - حضور «پولادمردان» اصفهانی پای صندوق‌های رای

کارکنان و تلاشگران صنعت فولاد در کارخانه‌های فولاد مبارکه، ذوب‌آهن اصفهان و فولاد کویر کاشان همقدم با دیگر اقشار مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

۲۰:۵۸ - بانوی ۱۲۱ ساله قشمی رای خود را در صندوق انداخت

  «مریم خشابی» بانوی ۱۲۱ ساله اهل روستای زیرانگ جزیره قشم عصر(جمعه) ۱۵ تیر در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را در صندوق انداخت.

۲۰:۵۷ - شروع زندگی زوج گرگانی در پای صندوق رای

 زوج گلستانی دقایقی پس از بستن پیمان زناشویی، با حضور در یکی از شعبه‌های اخذ رای گرگان، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

۲۰:۵۴ - آغاز زندگی مشترک عروس و داماد یاسوجی در پای صندوق رای

عروس و داماد جوان یاسوجی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد، اولین روز زندگی مشترک را با رای دادن در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز کردند.

۲۰:۵۰  - فیلم | ازدحام جمعیت در شعب اخذ رای مشهد در آخرین ساعات رای گیری

 مردم شهرستان مشهد مقدس در آخرین ساعات رای گیری با حضور گسترده در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جلوه‌های زیبایی آفریدند.

۲۰:۴۸ - مادر ۹۰ ساله شهید میرزایی در جوار مزار سردار دل‌ها رای داد

مادر شهید رضا میرزایی از شهدای دفاع مقدس در سن ۹۰ سالگی رای خود را در گلزار شهدای کرمان از کنار مزار مطهر سردار دل‌ها به صندوق دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انداخت.

۲۰:۲۰ - پیرمردی آباده ای با بیش از یک قرن سن، رای خود رابه صندوق انداخت

۲۰:۱۳ - حضور پرشور اهل سنت شیراز پای صندوق‌های رأی+فیلم

اهل سنت شیراز امروز جمعه ۱۵ تیرماه با حضور در پای صندوق‌های رأی، در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

۲۰:۰۸ -  حضور رای‌اولی توان‌یاب کرمانی برای مشارکت در انتخابات

 دختر توان‌یاب کرمانی که در این دوره از انتخابات رای اولی است با حضور در گلزار شهدای کرمان ضمن انداختن رای خود به صندوق از همه مردم به ویژه همسالان خود برای مشارکت در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

۱۹:۴۲ - زنان طلایه‌داران حضور در پای صندوق‌های رای

زنان و دختران چهارمحال و بختیاری روز جمعه ۱۵ تیرماه در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریبس‌جمهوری از جمله طلایه‌دار حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر ثابت کردند نظام، انقلاب و میهن‌شان ایران را دوست دارند.

۱۹:۳۲ - فیلم | حضور کارکنان صنعت نفت سکوی ابوذر در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

کارکنان صنعت نفت مستقر بر سکوی ابوذر در آب‌های نیلگون خلیج فارس با حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری آرای خود را برای اقتدار نظام اسلامی به صندوق‌های اخذ رای ریختند.

۱۹:۲۶ - مشارکت انتخاباتی، عزت‌مداری ایران اسلامی

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی به میانه راه رسیده است که حضور و مشارکت مردم در مناطق مختلف کشور چشمگیر است و مردم خطه خراسان رضوی نیز بار دیگر حماسه‌ بی‌نظیری را رقم زدند

۱۹:۱۸ - حضور ساحل نشینان بلوچستان در انتخابات ریاست جمهوری

مردم انقلابی ساحل نشینان بلوچستان بویژه چابهار همگام با سرارسر کشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حضور پرشوری در پای صندوق های رای داشتند.

۱۹:۱۱ - عروس و دامادهای مازندرانی پای صندوق‌های رای

حضور چندین زوج جوان مازندرانی در نخستین روز زندگی مشترک‌شان و با لباس عروسی و دامادی در چندین شعبه شهری و روستایی اخذ رای حال و هوای این انتخابات را در برخی شعبه‌های رای‌گیری متفاوت‌تر کرده است. در این فیلم کوتاه ثانیه‌هایی از حضور چهار عروس و داماد مازندرانی پای صندوق رای را می‌بینید.

۱۹:۰۹ - حضور کلیمیان شیراز پای صندوق رای؛ جلوه اتحاد ملت ایران

 جامعه کلیمیان شیراز امروز جمعه ۱۵تیرماه همگام با هموطنان خود، پای صندوق‌های رای حاضر شدند در سرنوشت ایران نقش آفرینی کردند.

۱۹:۰۴ - ناکامی دشمنان با عزم ملی مردم در حماسه ۱۵ تیرماه

مردم ولایتمدار و شهیدپرور اهواز در گفت و گو با ایرنا مشارکت در انتخابات را یک تکلیف و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی دانستند.

۱۹:۰۳ - موج جدید حضور مردم پای صندوق رای پس از خنکی هوای مازندران

گزارش های خبرنگاران ایرنا از شعبه های مختلف شهری و روستایی مازندران نشان می دهد که با کاهش دمای ۳۵ درجه ای و خنک شدن هوا، موج جدیدی از حضور مردم سبب ایجاد صف پای صندوق های اخذ رای شده است.

۱۸:۵۰ - حضور شیعه و سنی خاش در پای صندوق اخذ رای

 مردم شیعه و سنی خاش سیستان و بلوچستان همگام با سایر شهروندان ایران اسلامی در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق اخذ رای حاضر شدند.

۱۸:۳۷ - رای اولی‌های خیابان «سروش» اصفهان در راه کسب نخستین تجربه سیاسی

 دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه در حال برگزاری است و انتظار می‌رود اصفهان باردیگر یک رویداد انتخاباتی پرشور را رقم بزند و در گرماگرم تکوین این رخداد، رای اولی‌های خیابان «سروش» نصف جهان نیز در مسیر کسب نخستین تجربه جامعه‌پذیری سیاسی خود قرار دارند.

۱۸:۳۵ - اراده مردم ایلام گرمای هوا را مغلوب کرد

مردم استان ایلام امروز در حالی به پای صندوق های رای می روند که گرمای آزاردهنده هوا مانع از حضور پرشور آنها نشده است.

۱۸:۳۴ - شور و شوق انتخابات سن و سال نمی‌شناسد

شور و شوق انتخابات در استان ولایتمدار سیستان و بلوچستان در حالی سن و سال نمی‌شناسد که در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد حضور پیرمردان ۸۸ ساله، بانوان سالخورده، کوتاه قامتان بلند همت، زوج مسن بمپوری و حتی شوق کودکان پای صندوق رای هستیم.

۱۸:۳۱ - دعای «حاجی بایار» برای سربلندی ایران

امام‌قلی نوری چناشک (معروف به حاج بایار) که با وجود کسالت شدید، خود را به شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در آزادشهر رسانده بود، پس از دادن رای، دست به سوی آسمان برد و برای پیروزی و سربلندی ایران و نابودی دشمنان دعا کرد.

۱۸:۲۹ - روایت انتخاب؛ وقتی همه همدل شدند

حضور مردم خراسان شمالی در پای صندوق‌های رای بار دیگر وحدت و انسجام مردم این خطه را به تصویر کشید و صدای همدلی را به گوش جهان رساند.

۱۸:۲۶ - شور انتخاباتی همراه با غرور ملی در اهواز

مردم ولایتمدار و انقلابی اهواز از ساعت های ابتدایی روز جمعه با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای، بار دیگر شور انتخاباتی و غرور ملی خود را به رخ جهانیان کشاندند.

۱۸:۲۱ - حضور یزدی‌ها در شعبه‌های اخذ رای به اوج خود رسید

یزدی‌های وفادار به انقلاب و نظام اسلامی که از ساعت هشت صبح امروز در شعبه‌های اخذ رای حاضر شده بودند در ساعات بعد از ظهر هم با حضور کم‌نظیر خود، به دشمن و بدخواهان انقلاب اسلامی نه گفتند.

۱۸:۰۹ - حضور پرشور مردم کاشان پای صندوق رای

مردم دارالمومنین کاشان همزمان با سراسر کشور با حضور در ۲۶۲ شعبه رای، گام دوم انتخابات را پرشورتر از مرحله قبل شروع کردند تا با انتخاب رییس جمهور دوره چهاردهم، سرنوشت و مقدرات کشور را برای چهار سال آینده تعیین کنند.

۱۸:۰۸ - حضور پرشور مردم قم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

 مردم قم همزمان با سراسر کشور از دقایق ابتدایی صبح امروز تاکنون حضور پرشور و متراکمی در صف‌های شعب رای در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دارند.

۱۷:۵۱ - رای غیرت مردم آذربایجان‌غربی برای سربلندی ایران

 یک بار دیگر دیار در روز ۱۵ تیر و دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، رنگین کمان اقوام و ادیان شوری دیگر آفرید و با رای غیرت خود حماسه ای دیگر خلق کرد و وفاداری خود به آرمان های بلند نظام و انقلاب را به نمایش گذاشت.

۱۷:۴۹ - حضور شهروند ۹۵ ساله گالیکشی در انتخابات

«حسینعلی صفری» از اهالی روستای «تنگراه» شهرستان گالیکش در نود و پنجمین بهار زندگی خود به مسجد این روستا رفت و در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

۱۷:۳۶ -  حضور ارتشیان خاش در پای صندوق رای

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با استقبال گرم مردم و ارتشیان شهرستان خاش در پای صندوق اخذ رای همراه شد.

۱۷:۲۸ - جلوه شکوهمند مشارکت انتخاباتی مردم در سمنان

شماری از مردم مومن و انقلابی سمنان روز جمعه با حضور در امامزاده یحیی (ع)، پس از انداختن رای به صندوق دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) دلیل و هدف خود را از این مشارکت بیان کردند.

۱۷:۲۳ - بیماران و کادر درمان شیفت در شیراز رای خود را به صندوق سیار ریختند+فیلم

بیماران بستری که قادر به خروج از مراکز درمانی نیستند و همراهان آنها و کادر پزشکی و پرستاران شیفت که امکان خروج از محل کار ندارند در شیراز رای خود را به صندوق شعبه سیار اخذ رای انداختند.

۱۷:۰۵ - عروس و داماد خوافی رای خود را به صندوق انداختند

عروس و داماد اهل روستای ابراهیمی این بخش که امروز زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند با حضور در شعبه اخذ رای دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری وظیفه ملی خود را ادا کردند.

۱۷:۰۳ - پویش رساندن سالمندان به پای صندوق‌های اخذ رای در مشهد

 پویش رساندن سالمندان به پای صندوق آرا در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت ۴۸۳ خودرو در مشهد ادامه دارد.

۱۷:۰۰ - به وقت انتخاب؛ عروس و داماد صومعه سرایی پای صندوق رای

عروس و داماد صومعه سرایی آغاز زندگی مشترکشان را با انجام تکلیف سیاسی خود در پای صندوق رای جشن گرفتند.

۱۶:۵۵ - تکلیفی که پای صندوق های رای تکمیل شد

"رای تک، تک ما موثر است" این باوری است که مردم ایران در تمام انتخاباتی که در تاریخ معاصر این کشور برگزار شده به آن اعتقاد راسخ داشته اند و به خصوص در یک هفته اخیر همدیگر را به ضرورت حضور و آمدن پای صندوق های سرنوشت خود و کشور تشویق می کردند و حالا همه آمده اند تا تکلیف خود را تکمیل کنند.  

۱۶:۴۷ - کهنسال‌ترین زوج های استان رای خود را به صندوق انداختند

زوج کهنسال در نهاوند (مرد ۱۰۲ سال و زن ۹۶ سال) داشتند و کهنسال‌ترین زوج رای دهنده در انتخابات این دوره ریاست جمهوری در استان همدان لقب گرفتند.

۱۶:۳۷ - حضور جامعه سلامت زاهدان در انتخابات

جامعه سلامت، کادر درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همگام با حضور پرشور ملت غیور ایران اسلامی برای ثبت برگ‌زرینی دیگر پای صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری آمدند.

۱۶:۳۷ - حضور پرشور مردم ارومیه در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

مردم ارومیه نظیر دیگر نقاط کشور حضوری پرشور در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری داشتند و صف های طولانی در بسیاری از شعب تشکیل شد.

۱۶:۳۳ - جلوه‌ای از حضور دشمن‌شکن قشمی‌ها در پای صندوق‌های رای

ساحل نشینان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس اعم از پیرو جوان، کوچک و بزرگ و مرد و زن امروز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ همزمان با برگزاری دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور با حضور چشمگیر و دشمن‌شکن خود در پای صندوق‌های رای سرزمین آب و آفتاب آمدند تا یکبار دیگر به دشمنان این مرز و بوم یک «نه» محکم بگویند.

۱۶:۳۰ - حضور بزرگان طوایف سیستان و بلوچستان در انتخابات؛ نماد اتحاد و برادری

سران و بزرگان طوایف مختلف سیستان و بلوچستان از شمال تا جنوب این استان همگام با سایر اقشار جامعه با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای بار دیگر حماسه‌ای از جنس حضور، اتحاد و همدلی آفریدند.

۱۶:۲۷ - شور تکلیف سیاسی اصفهانی‌ها در بزنگاه‌ تاریخی انتخاب چهاردهم

اصفهانی‌ها امروز در دومین آدینه پیاپی به صحنه آمدند تا به تکلیف سیاسی خود در بزنگاه تاریخی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری عمل کنند.

۱۶:۲۲ - آیت الله فاضل لنکرانی رای خود را به صندوق انداخت

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم روز جمعه با حضور در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رای خود را به صندوق انداخت.

۱۶:۱۱ - رای‌گیری سیار در تفرجگاه رودخانه «ششتمد» خراسان رضوی 

حضور شعبه سیار رای‌گیری در تفرجگاه رودخانه شهرستان ششتمد در جنوب غربی خراسان رضوی. این شهرستان در دور نخست انتخابات با مشارکتی ۷۲ درصدی، توانست رتبه نخست استان را در بین ۳۴ شهرستان از آن خود کند. در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز ۳۹ شعبه ثابت و سیار برای جمع‌آوری آرای ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر واجدان شرایط رای در این شهرستان تدارک دیده شده است.

۱۶:۰۹ - حضور بانوان چهارمحال و بختیاری در انتخابات رییس جمهوری

حضور بانوان در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در چهارمحال و بختیاری چشمگیر است و از همان ساعت نخست زمان انتخابات این حضور وجود دارد.

۱۶:۰۷ - تکمیل حماسه حضور گلستانی‌ها برای سربلندی ایران

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از ساعت هشت صبح امروز (جمعه) همگام با سراسر کشور در گلستان درحال برگزاری است، باحضور باشکوه اقوام و مذاهب اسلامی ساکن این استان شمالی، رنگ و بوی حماسی گرفت و اهالی نگارستان ایران درحال تکمیل مشارکتی ماندگار در مهمترین رخداد سیاسی کشور هستند.

۱۶:۰۶ - روایت خبرنگاران سیستان و بلوچستان از ادای تکلیف در انتخابات

خبرنگاران سیستان و بلوچستان با حضور در شعبه ویژه فرهنگ و هنر و رسانه در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در کنار سایر اقشار جامعه پای صندوق اخذ رای حاضر و حماسه ماندگار انتخابات ریاست جمهوری را روایت کردند.

۱۶:۰۲ - صدای ما را از جزیره هندورابی می‌شنوید؛ قلب‌ها در خلیج فارس برای وطن می‌تپد

جزیره هندورابی ۲۵ خانوار دارد و در حد فاصل بین جزیره کیش و جزیره لاوان قرار گرفته است که ۲۲٫۸ کیلومترمربع مساحت دارد.

در بهمن‌ماه ۱۳۸۹ قانون الحاق جزایر هندورابی به محدوده منطقه آزاد کیش از سوی رئیس‌جمهور ابلاغ شد.

۱۵:۵۸ - بازرسان جعلی انتخابات در لرستان دستگیر شدند

 رییس ستاد انتخابات لرستان گفت: بازرسان ویژه جعلی باحضور در برخی شعب اخذ رای در استان دستگیر شدند.

۱۵:۵۴ - همه با امید آمدند/ حضور گچسارانی ها در ایستگاه پایانی+ فیلم

مردم شهرستان های گچساران و باشت برای ساختن آینده ای بهتر غیرتشان اجازه نداد در خانه بمانند، همه با هم به صحنه آمده اند تا با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای فصل روشن دیگری را در تعیین سرنوشت ایران اسلامی رقم بزنند.

۱۵:۳۹ - سالمندان خراسان جنوبی در صف اول مشارکت + فیلم

سالمندان خراسان جنوبی از ساعات اولیه رای گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کنار فرزندان و جوانان پای صندوق‌های رای آمدند تا قاب متفاوتی از مشارکت در عرصه تعیین سرنوشت را به یادگار بگذارند.

۱۵:۳۷ - مشارکت بالا در انتخابات ضامن قدرت اجرایی برای حل مشکلات کشور است

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالا در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضامن قدرت اجرایی منتخب مردم برای حل مشکلات موجود در کشور است.

۱۵:۲۴ - یک رای برای فتح قله‌

یک رای من، یک رای تو و یک رای او می‌توانند با همبستگی در صندوق‌های اخذ رای، فاتحان قله مشارکت برای ایرانی سربلندتر، پیشرفته‌تر و مقتدرتر از همیشه شوند.

۱۵:۲۱ -  حضور پر رنگ خبرنگاران یزد در انتخابات از دریچه دوربین ایرنا

رسانه های استان یزد از همان ساعات ابتدایی رای گیری، حضوری پر رنگ در شعب اخذ رای و بویژه شعبه اصلی استان واقع در مسجد حظیره داشتند. نگاهی داریم به گوشه هایی از حضور خستگی ناپذیر این عزیزان در عرصه انتخابات.

۱۵:۲۰ - فیلم/حضور پرشور مردم اردبیل پای صندوق رای

مردم استان اردبیل همزمان با سراسر کشور با حضور در یک هزار و ۳۷۵ شعبه رای گام دوم انتخابات را پرشورتر از مرحله قبل شروع کردند تا با انتخاب رییس جمهور دوره چهاردهم، سرنوشت و مقدرات کشور را برای چهار سال آینده تعیین کنند.

۱۵:۰۵ - فیلم | شوق انتخابات در مازندران

مردم شهرهای مختلف مازندران از صبح امروز -جمعه- با حضور در شعب اخذ رای انتخاباتی پرشورتر از روز هشتم تیر را رقم زده‌اند. تعدادی از شهروندان مازندرانی پس از انداختن رای خود به صندوق مقابل دوربین ایرنا از ضرورت شرکت در انتخابات سخن گفتند.

۱۴:۴۹ - فیلم | شور آفرینی رسانه‌ها در انتخابات

امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها در فرهنگ سازی و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای و آگاهی بخشی مردم نقش مهمی تاکنون ایفا کرده اند که قابل تقدیر است.

۱۴:۴۳ - حضور پرشور شهروندان پردیسی پای صندوق های رای/ از بانوان تا ورزشکاران

شهروندان پردیسی حضوری پرشورتر نسبت به مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذ رای در سطح شهرستان در پای صندوق های رای داشتند.

۱۴:۳۹ - عروس و داماد بجنوردی پای صندوق رای

عروس و داماد شهرستان بجنورد خراسان شمالی اولین روز زندگی مشترک خود را با حضور در شعبه اخذ رای و انداختن آرای خود در صندوق انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آغاز کردند.

۱۴:۳۸ - دور دوم انتخابات در کرمان، تلاش خبرنگاران و نقش اطلاع‌رسانی برای مشارکت

 خبرنگاران پای ثابت بیشتر رویدادها هستند، از جمله انتخابات در کرمان که حضور فعالانه داشتند و ضمن اطلاع رسانی برای جلب مشارکت، شبانه روز تلاش کردند این رویداد سیاسی را انعکاس دهند.

۱۴:۳۸ - فیلم / شور انتخاباتی مردم گیلان در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

۱۴:۳۵ - مهابادی‌ها در دور دوم انتخابات هم پرشور آمدند+ فیلم

 اقشار مختلف مردم مهاباد، امروز با حضور در شعب اخذ رای حضوری پرشور داشتند و پیش‌بینی می‌شود مشارکت مردم در این دور بیشتر از دور اول باشد.

۱۴:۳۴ - مردم شمال فارس برای خلق حماسه آمده‌اند

هم‌زمان با سراسر کشور رأی‌گیری دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امروز جمعه پانزده تیرماه هم‌زمان با سراسر کشور در شهرها و روستاهای شمالی استان فارس و شهرستان آباده با حضور پر شور مردم آغاز شده و در حال برگزاری است.

۱۴:۲۲ - فیلم| مشارکت معدنچیان «زمستان یورت» آزادشهر در انتخابات

 معدنچیان «زمستان یورت» آزادشهر امروز (جمعه) همزمان با مردم سراسر کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوز شرکت کردند.

۱۴:۱۰ - تکرار حماسه حضور در دیار کریمه اهل‌بیت(س)

مردم قم، خاستگاه انقلاب اسلامی بار دیگر با شرکت پرشور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، جمهوریت نظام را به رخ جهانیان کشیدند و حماسه‌ای دیگر آفریدند.

۱۴:۰۹ - اراده جمهور دشمنان را مایوس می‌کند

 کارشناسی سیاسی و استاد دانشگاه های تبریز گفت: اراده جمهور و عزم جدی مردم برای حضور در پای صندوق های رای دشمنان نظام را بار دیگر مایوس می‌کند.

۱۴:۰۷ - فیلم/جشن سیاسی انتخابات با حضور گرم مردم شیعه و سنی‌ سیریک

مردم شیعه و سنی نشین سیریک هرمزگان از همان ساعات اولیه روز جمعه پانزدهم تیرماه برای خلق حماسه‌ای دیگر به صحنه انتخابات آمده تا با مشارکت حداکثری و حضور گرم خود، دشمنان را ناامید کرده و شایسته‌ترین فرد را برای رییس جمهوری کشورمان انتخاب کنند.

۱۴:۰۳ - رای دادن زن ۹۶ ساله آزادشهری در انتخابات چهاردهم

«کلثوم عادلی» پیرزن ۹۶ ساله اهل روستای «وامنان» شهرستان آزادشهر با حضور در مسجد این روستا، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

۱۴:۰۱ - از رییس جمهور آینده چه انتظاری دارید؟

 مردم سراسر کشور امروز با  شور و شوق پای صندوق رای آمدند تا نشان دهند با انداختن برگه رای خود در صندوق از رییس جمهور آینده چه توقعات و انتظاراتی دارند. انتظاراتی که انتخاب آن‌ها قطعا در تحقق آن نقش اساسی ایفا می‌کند.  

۱۳:۵۸ - برگ برنده‌هایی که سرنوشت ایران را رقم خواهد زد

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز(جمعه) در سراسر کشور آغاز شد و با توجه به تب و تاب انتخاباتی روزهای اخیر در شهرها و روستاها باید به انتظار نشست که آرای مردم چه سرنوشتی را برای ایران رقم خواهد زد.

۱۳:۵۴ - میدان داری علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان در دور دوم انتخابات؛ هر رأی تیری بر قلب دشمن

علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان با حضور در پای صندوق‌های رای، مشارکت حداکثری در دور دوم انتخابات را امری ضروری دانسته و گفتند: هر رأی تیری به قلب دشمنان و بدخواهان نظام است.

۱۳:۴۱ - فیلم | حضور مردم سنندج در انتخابات ریاست جمهوری

مردم کردستان؛ استان مجاهدت های خاموش امروز جمعه در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از همان ساعات ابتدایی آغاز رای گیری در شعبه های اخذ رای حاضر شدند.

۱۳:۳۸ - مرد ۹۰ ساله مراغه‌ای در انتخابات شرکت کرد

«نعمت‌الله کریمی» مرد ۹۰ ساله ساکن روستای «کهق» مراغه با حضور در شعبه اخذ رای این روستا، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

۱۳:۳۵ - فیلم | مادر ۹۰ ساله بوشهری: دوباره آمدم برای سرفرازی ایران

 مادر ۹۰ ساله شهید بوشهری در حالی که عصازنان پس از زیارت فرزندش شهیدش خود را به صندوق اخذ رای در گلزار شهدای بهشت صادق بوشهر رسانده بود گفت: برای سرفرازی ایران دوباره آمدم تا به نیابت از فرزندم به جمهوری اسلامی آری بگویم.

۱۳:۳۱ - گام‌های استوار بوشهری‌های دریادل برای خلق حماسه ای ماندگار؛

ساحل نشینان دریادل خلیج فارس در استان بوشهر از مرز کشورمان با قطر در آب های خلیج فارس تا سایر نقاط استان در هوای ۵۰ درجه و رطوبت بالای ۸۰ درصدی از ساعت‌های ابتدایی امروز با عزمی راسخ و گام‌هایی استوار پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا همگام با سایر هم‌وطنان حماسه‌ای جاویدان و ماندگار رقم بزنند.

۱۳:۲۵ - فیلم| حضور پاکبانان و سالمندان مشهدی در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری

پاکبانان و سالمندان مشهدی با حضور در شعبات اخذ رای دومین دور انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری جلوه خاصی را به نمایش گذاشتند.

۱۳:۱۶ - فیلم | گلزار شهدای کرمان در حلقه رای‌دهندگان

جمع زیادی از شهروندان کرمانی امروز جمعه با حضور در گلزار شهدا و در جوار مرقد مطهر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، رای خود را به صندوق دومین دور انتخابات ریاست جمهوری انداختند.

۱۳:۱۵ - عضو حزب جام: مشارکت انتخابات در قزوین به بالای ۵۰ درصد می‌رسد

عضو حزب جامعه اسلامی مهندسان (جام) استان قزوین گفت: مشارکت انتخابات مردم استان برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با توجه به تبلیغات پرشور نامزدها به بالای ۵۰ درصد می‌رسد.

۱۳:۱۳ - انگشتی نیلی برای اثری ماندگار 

کارت ملی به عنوان اصلی‌ترین مدرک هویتی و اصالت ایرانی بودنت را که تحویل می‌دهی، پس از بررسی و مطابقت عکس برگه‌ای را باید با انگشت مهر کنی و در قبال آن برگ سفید رای تحویل می‌گیری و پس از نوشتن نام نامزد انتخاباتی مورد نظرت آن را در صندوق رای می‌اندازی.

۱۳:۱۳ - جمعه‌ها، «اراده» ایرانی‌ها تعطیل‌ بردار نیست

 ایران، سرزمین شیران در کشاکش زمانه و در عبور از بزنگاه‌های سرنوشت‌ساز، جمعه‌های همدلی را بسیار به خود دیده و عطر حضور مردمانش را بارها استشمام کرده و آوازه مردمسالاری آنها در بوستان تاریخ پیچیده و حالا چند قدم مانده به پنجاه سالگی انقلابشان، با دلی قرص می‌توان نوشت که جمعه‌ها، «اراده» ایرانی‌ها تعطیل‌ بردار نیست.

۱۳:۱۲ -روحانی اهل سنت: انتخابات ضامن عزت، سرافرازی و سربلندی کشور است 

امام جماعت اهل سنت شهر مرزی قصشریرین گفت: انتخابات برای ملت ایران اسلامی نقشی حیاتی و سرنوشت ساز دارد و از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی و ضامن پیشرفت، سرافرازی و سربلندی کشور است.

۱۳:۰۹ - فیلم| اشتیاق عشایر گلستان برای شرکت در انتخابات

عشایر ترکمن منطقه «نارلی‌داغ» گنبدکاووس تاکید کردند مانند همیشه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد تا در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند.

۱۲:۵۹ - فیلم | عروس و داماد لرستانی رای خود را به صندوق انداختند

عروس و داماد دلفانی نخستین روز زندگی مشترک خود را با شرکت در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  آغاز کردند و به نامزد مورد نظرشان رای دادند.

۱۲:۵۶ - پیر زن ۱۰۰ ساله خراسان‌شمالی رای خود را به صندوق انداخت

مسن ترین رای دهنده خراسان‌شمالی با ۱۰۰ سال سن امروز (جمعه) رای خود را به صندوق انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انداخت.

۱۲:۴۴ - امام‌جمعه مشهد: مشارکت در مرحله دوم تکمیل انتخابات ریاست‌جمهوری است

امام جمعه مشهد گفت: مشارکت مردم در دوره دوم مرحله چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری تکمیل انتخابات است و اگر مردمی که در دور نخست حضور داشتند، در این مرحله شرکت نکنند آن مشارکت تکمیل نمی‌شود.

۱۲:۴۳ - فیلم| حضور جانباز ۷۰ درصد گلستانی در انتخابات

غلام همتاپور جانباز ۷۰ درصد رامیانی پس از شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با حضور در انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر احساس وحدت و همدلی برای دفاع از آرمان‌های ایران اسلامی در میدان عمل زنده شد.

۱۲:۳۹ - فیلم | جلوه‌های انتخابات در مناطق روستایی یزد

مردم مناطق روستایی استان یزد همراه و همگام با سایر اقشار جامعه با حضور پرشور در پای صندوق های اخذ رای همبستگی و دلسوزی خود را به کشور نشان دادند.

۱۲:۳۸ - حضوری در بیداد گرما، یزدی ها گام دوم انتخابات را محکم برداشتند + فیلم

امروز همه یزدی‌ها آمده بودند، از زن و مرد، کوچک و بزرگ؛ حتی کودکان هم پدران و مادران خود را همراهی می کردند تا تمرین عشق کنند، عشق به وطن و انقلاب اسلامی.

۱۲:۳۸ - آیت الله مکارم شیرازی رای خود را به صندوق انداخت

 آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید با شرکت در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رای خود را در قم در صندوق سیاره شماره ۱۷۳ انداخت.

۱۲:۳۵ - شهردار تهران رای خود را به صندوق انداخت 

علیرضا زاکانی شهردار تهران با حضور در مسجد میرزا عیسی در محله منیریه رای خود را در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

۱۲:۲۳ - حضور خانواده ناشنوای خمینی در انتخابات + فیلم

خانواده ناشنوای خمینی با حضور در شعبه سیار ۲۳ در بیت تاریخی امام راحل رای خود را به صندوق انداختند.

۱۲:۲۲ - حماسه‌سازی رنگین کمان اقوام خوزستان برای حضور در پای صندوق‌های رای

 اقشار و اقوام مختلف خوزستان از ابتدای زمان رای‌گیری در پای صندوق رای حاضر شدند تا حماسه دیگری را رقم بزنند.

۱۲:۱۲ - فیلم/شور و شوق انتخاباتی در سیاه چادرهای عشایری گچساران

عشایر مستقر در مناطق عشایری گچساران صبح امروز ۱۵ تیرماه با شور و شوق خاصی در چهاردهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری شرکت و رای خود را به صندوق انداختند. به گفته آنان، شرکت در انتخابات تجدید عهد دوباره با آرمانهای حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی است.

۱۱:۵۹ - دشمنان می‌خواهند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف کنند

رییس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان می خواهند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف کنند اما ملت شریف ایران اسلامی با تمام قوا همواره پای کار انقلاب و نظام اسلامی است.

۱۱:۵۷ - چمران: انتخاب رییس‌جمهور ضامن اقتدار و امنیت کشور است

رییس شورای اسلامی شهر تهران انتخاب رییس‌جمهور را ضامن اقتدار، امنیت و آسایش کشور عنوان کرد.

۱۱:۵۶ - فیلم| اخذ رای زائران توسط صندوقهای سیار در هتل‌های مشهد 

رای گیری دومین دور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای اخذ رای زائران در هتل های مشهد همزمان با سراسر کشور در حال انجام است.

۱۱:۵۴ - عروس و داماد گرمساری: آغاز زندگی مشترک را با حماسه مردم همزمان کردیم + فیلم

عروس و داماد گرمساری ضمن مشارکت در انتخابات در دور دوم انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفتند: تصمیم گرفتیم آغاز زندگی مشترکمان با مسیر انقلاب و فرمان رهبر معظم انقلاب همراه باشد.

۱۱:۵۰ - فیلم| جلوه‌های زیبای انتخابات در گنجینه فرهنگ‌ها

مردم همیشه در صحنه خراسان‌شمالی امروز (جمعه) با حضور حماسی خود در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جلوه‌هایی زیبایی را خلق کردند.

۱۱:۴۵ - فیلم | جامعه ورزش و جوانان زنجان در پای صندوق‌های رای

جامعه ورزش و جوانان استان زنجان روز جمعه با نشاط و شادابی مضاعفی برای خلق حماسه‌ای دیگر در پای صندوق‌های رای دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور یافتند.

۱۱:۴۴ - انتخابات مانور قدرت در مقابل دشمن است/ در مقابل دشمن ضعف نشان ندهیم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: شرکت کردن در انتخابات باعث اقتدار نظام است، انتخابات مانور قدرت در مقابل دشمنان است، اگر در مقابل دشمن ضعف نشان دهیم رحم نخواهد کرد.

۱۱:۳۶ - جلیلی: منتخب مردم مورد احترام و رئیس جمهور همه کشور است/ همه باید به او کمک کنند

 نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه حضور پرشکوه مردم پای صندوق‌های رای جمهوریت نظام را به رخ جهانیان می‌کشاند، تاکید کرد: منتخب مردم هر کس که باشد، از فردا همه باید به او کمک کنند.

۱۱:۳۶ - حضور خانم‌جان ۹۵ ساله اهوازی پای صندوق رای +فیلم

یک پیرزن ۹۵ ساله اهوازی در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

۱۱:۲۷ - فیلم| ترکمن‌های گلستان: «بیز رای بریئک» (ما رای می دهیم)

ترکمن‌های ساکن شهرهای شرقی استان گلستان با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند در این رویداد مهم سیاسی و سرنوشت‌ساز کشور شرکت خواهند کرد.

۱۱:۲۴ - مشارکت بالای مردم در انتخابات پشتگرمی برای رئیس جمهور آینده است

نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری، پشتگرمی خوبی برای رئیس جمهور آینده است.

۱۱:۱۹ - فیلم/ رای اولی‌های یزد از احساس وصف‌ناپذیر خود برای رای دادن گفتند

شماری از رای اولی‌های یزد در گفت و گو با ایرنا از اینکه توانستند برای نخستین بار در سرنوشت کشور خود سهیم باشند ابراز شادمانی کردند.

۱۱:۰۶ - همسر شهید امنیت: مردم برای سربلندی ایران مشارکت حداکثری داشته باشند+ فیلم

همسر شهید مدافع امنیت گفت: مردم برای سربلندی و عزت هر چه بیشتر ایران اسلامی مشارکت حداکثری و پرشور در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

۱۱:۰۹ - شور مردم شرق کرمانشاه برای حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

 با آغاز رقابت دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۱۵ تیرماه شرایط لازم برای خلق شور مردمی در شرق استان کرمانشاه فراهم شده است، مشارکتی که خبرنگاران ایرنا در شعب اخذ رای شهری و روستایی از نزدیک با آن مواجهند.

۱۰:۵۶ - بانوی ۱۲۴ ساله گلستانی هم در انتخابات شرکت کرد+ فیلم

در مرحله دوم انتخابات چهاردهم نیز هزار و ۵۱۵ شعبه اخذ رای در گلستان برپا شد که ۶۷۳ شعبه اخذ رای در شهر و ۸۴۲ شعبه در روستاها است.

۱۰:۵۶ - فیلم/ مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در آبادان

مردم ولایتمدار و انقلابی آبادان از نخستین دقایق آغاز رای گیری در شعب اخذ رای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حاضر شدند و همواره به جمعیت رای دهندگان در این شهرستان افزوده می شود.

۱۰:۵- آیت‌الله مظاهری رأی خود را به صندوق سیار در اصفهان انداخت 

آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید روز جمعه رأی خود را در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به صندوق سیار در اصفهان انداخت.

۱۰:۴۹ - رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات شرکت کرد

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با شرکت در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری رأی خود را به صندوق سیار ۱۷۴ انداخت.

۱۰:۴۸ - آیت الله اراکی رای خود را به صندوق انداخت

- آیت الله محسن اراکی از اساتید برجسته حوزه علمیه، روز جمعه رای خود را در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در قم به صندوق انداخت.

۱۰:۴۶ - مشارکت گسترده در انتخابات پیام همدلی ملت ایران را به جهانیان منعکس می‌کند

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم با شرکت در انتخابات می توانند پیام رسای همدلی، اخوت و برادری را برای جهان داشته باشند.

۱۰:۴۳ - فیلم| حضور آیت‌الله سبحانی در پای صندوق رأی

 آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید با شرکت در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری رأی خود را به صندوق سیار ۱۷۴ انداخت.

۱۰:۲۲ - قالیباف: وحدت در همه حوزه‌ها پس از انتخاب رییس‌جمهور ضروری است

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اجماع و وحدت در همه حوزه‌ها پس از انتخاب رییس‌جمهور ضروری است، چراکه رییس‌جمهور به تنهایی نمی‌تواند همه مشکلات را حل کند و نیازمند کمک همه نهادها است.

۱۰:۱۳ - فیلم | حضور پرشورحاشیه نشینان زاهدانی در ساعات اولیه انتخابات

حاشیه نشینان زاهدانی از صبح امروز جمعه ۱۵ تیرماه میدان‌دار مرحله دوم انتخابات با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای هستند تا حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

۱۰:۰۷ - فیلم| آغاز زندگی مشترک زوج آزادشهری در شعبه اخذ رای

عروس و داماد اهل خوش ییلاق شهرستان آزادشهر روز اول زندگی مشترک خود را با مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آغاز و شادی خود را با ایرانیان تقسیم کردند.

۹:۵۵ - حضور حماسی مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ریاست جمهوری

استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از انقلاب اسلامی تاکنون بیشترین مشارکت سیاسی را در انتخابات های مختلف داشته است و امروز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ از زمان آغاز دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در صف های به هم فشرده پای صندوق های رای حاضر شده اند تا ایستادگی خود پای آرمان‌های نظام اسلامی و کشورشان را نشان دهند.

۹:۵۴ - تازه‌های خبری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در مازندران 

سه‌هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در مازندران امروز و به فاصله یک هفته پس از برگزاری مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوباره فعال شدند تا آرای نهایی مازندرانی‌ها برای انتخاب رئیس‌جمهور نهم را جمع‌آوری کنند. در این بسته خبری که تا اعلام نتیجه انتخابات به‌روزرسانی می‌شود همه رخدادهای مهم انتخاباتی مرتبط با انتخابات امروز در مازندران قابل مشاهده است.

۹:۵۱ - حضور گسترده مردم شهرستان ری در انتخابات ریاست جمهوری

 شهروندان ری بعنوان قبله تهران با حضور حداکثری در شهرها و بخشهای این شهرستان در پای صندوق های رای یک بار دیگر حماسه ساز شدند.

۹:۴۱ - پرواز کبوتران سپید رأی برای اقتدار ایران

مردم ایران با پرواز کبوتران سپید آرای خویش برای ایران عزیز، اقتدار و شکوه ماندگار همبستگی و اتحاد در پاسداری از مام میهن را به نمایش گذاشتند.

۹:۴۱ - یزد از استان‌های سرآمد مشارکت در صحنه انتخابات است + فیلم

استاندار یزد گفت: این استان همواره از استان‌های سرآمد مشارکت در انتخابات بوده و در مرحله اول این دوره نیز یزد رتبه بالایی را در کشور کسب کرد.

۹:۳۸ - وحدت ملی با حضور حداکثری مردم در انتخابات انسجام می‌یابد

امام جمعه موقت تبریز گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای، امنیت داخلی و خارجی را به دنبال دارد و وحدت ملی انسجام می‌یابد.

۹:۰۷ - جنوب خراسان رضوی چشم انتظار حماسه حضور مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری است

 دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه در ۲۳۲ شعبه اخذ رای شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب خراسان رضوی آغاز شد و مردم این شهرستانها خود را برای خلق حماسه ای دیگر از حضور گسترده در انتخابات آماده کردند.

۹:۰۳ - فیلم| حضور مادر ۲ شهید یاسوجی در پای صندوق اخذ رای

 مادر دو شهید یاسوجی با اغاز رای گیری با حضور در پای صندوق رای دین خود را هم مانند دو پسر شهیدش به انقلاب ادا کرد.

۸:۵۸ - بانوی ۱۰۰ ساله ترکمن رای خود را در صندوق انداخت

«تاج‌خانم منکلی» بانوی ترکمن و ۱۰۰ ساله اهل گنبدکاووس صبح امروز (جمعه) ۱۵ تیر در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را در صندوق انداخت.

۸:۵۸ - فیلم | حضور و مشارکت مردم در پای صندوق رای بسیار مهم است

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور و مشارکت مردم پای صندوق رای برای ساختن ایران قوی، بسیار مهم است.

۸:۵۵ - قائمشهری‌ها آرای خود را در ۲۰۴ صندوق رای می ریزند

فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان قائمشهر گفت: ۲۰۴ شعبه اخذ رای در این شهرستان مستقر شد تا مردم بتوانند آرای خود را به صندوق بریزند.

۸:۵۳ - نفس مشارکت انتخاباتی بالا برای نظام تولید قدرت می کند

استاندار خراسان رضوی گفت: نفس مشارکت انتخاباتی بالا برای نظام اسلامی تولید قدرت می کند و دشمنان را ناامید خواهد کرد.

۸:۵۲ - مشارکت باشکوه در انتخابات دشمنان میهن اسلامی را ناامید می کند

استاندار همدان گفت: مشارکت باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری ضمن تقویت اقتدار میهن اسلامی، دشمنان این آب و خاک را ناامید و مایوس می‌کند.

۸:۵۲ - فیلم| مشارکت گنبدی‌ها برای حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

۸:۲۵ - ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی در چهارمحال و بختیاری برای انتخابات رییس‌جمهوری فعالیت دارند

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرایند آغاز اخذ رای در استان همزمان با سراسر کشور گفت: در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در استان ۱۰ هزار نفر به‌عنوان عوامل اجرایی حضور دارند.

۸:۲۴ - فیلم - صفوف اخذ رای در حرم مطهر رضوی ساعتی قبل از آغاز رای گیری دور دوم

۸:۰۸ - شکوه حضور در سرزمین آریوبرزن

فرآیند رای گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم از ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد همزمان با سراسر کشورمان آغاز شد که صفوف و حضور غرورآفرین مردم در همین ساعات اولیه صبح نوید بخش یک انتخابات باشکوه و با مشارکت بالای مردم این خطه خواهد بود.

۸:۰۸ - خراسان‌شمالی روی خط انتخابات؛ حضور باشکوه مردم در ساعات اولیه رای گیری

 رای گیری در خراسان شمالی از هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شده و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این استان به مرحله پایانی خود یعنی انتخاب نامزدها رسیده است، در این بسته خبری همه رخدادهای مهم انتخاباتی مرتبط با مرحله دوم این رویداد سیاسی منتشر می‌شود.

۸:۰۵ - مشارکت حداکثری در انتخابات قوام بخش صلابت ملی و استقلال کشور است

 استاندار گیلان با اشاره به اهمیت حضور گسترده و پرشور مردم در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم با مشارکت حداکثری برای گزینش اصلح نقش آفرین خواهند بود ضمن آنکه بیش و پیش از آن این حضور پرشور قوام بخش صلابت ملی و استقلال کشور است.

۸:۰۵ - آغاز رای گیری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در البرز/ لحظه های سرنوشت ساز ملت

همزمان با سراسر میهن اسلامی، فرآیند رای گیری انتخابات  دومین مرحله چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صبح جمعه پانزدهم  تیرماه در استان البرز آغاز شد.

۸:۰۴ - آغاز شکوه حضور سیستانی و بلوچستانی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری

فرآیند رأی گیری مرحله دوم انتخابات، برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری لحظاتی پیش در سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

۸:۰۴ -   اثر آبی انگشتمان ترسیم کننده آینده یمان

تبریز- ایرنا- اکنون شرکت گسترده مردم در انتخابات همان تاریخ سازی معاصر ملت ایران است که باید خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند و مثل معروف را به یاد آورند که "کس نخارد پشت من جز ناخن (اثر) انگشت من" و به خود متکی باشند چون هر برگ رای تجلی اراده و خواست یک ملت است.

۸:۰۰ -  حماسه سیاسی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین/ حضور مردم در میدان تکلیف

همزمان با سراسر کشور کار رای گیری از مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم همزمان در هزار و ۱۳۱ شعبه اخذ رای در دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان آغاز شد.



۸:۰۰ - آغاز مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در مازندران

ساری- ایرنا- سه‌هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در مازندران امروز و به فاصله یک هفته پس از برگزاری مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوباره فعال شدند تا آرای نهایی مازندرانی‌ها برای انتخاب رئیس‌جمهور نهم را جمع‌آوری کنند. در این بسته خبری که تا اعلام نتیجه انتخابات به‌روزرسانی می‌شود همه رخدادهای مهم انتخاباتی مرتبط با انتخابات امروز در مازندران قابل مشاهده است.

به گزارش ایرنا، مازندرانی‌ها هشتم تیر ۱۴۰۳ در مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ رای مشارکت ۴۲.۰۳ درصدی را ثبت کرده بودند. انتخاباتی که به دلیل به حد نصاب نرسیدن رای نامزد برتر به مرحله دوم کشیده شد و مسعود پزشکیان همراه با سعید جلیلی در رقابت باقی ماندند تا با رای نهایی مردم یکی از این ۲ نامزد به عنوان رئیس‌ دول چهاردهم و نهمین رئیس‌جمهور ایران انتخاب شود.

از مجموع آرای ماخوذه انتخابات هشتم تیر در مازندران، سعید جلیلی با ۴۴۸ هزار و ۳۰۸ رای معادل ۴۳ درصد آرای مردم مازندران نامزد برتر منتخب مازندرانی‌ها بود و مسعود پزشکیان نیز با ۴۰۶ هزار و ۴۸۵ رای، ۳۹ درصد کل آرای مازندرانی‌ها را کسب کرد. محمدباقر قالیباف نیز با ۱۳۲ هزار و ۱۵۱ رای (۱۳ درصد آرا) و مصطفی پورمحمدی با ۹ هزار و ۶۲۹ رای (یک درصد آرا) در رتبه‌های بعدی انتخاب مردم این استان قرار گرفتند.


 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha