۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85530114
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

عکاسان خبری و خبرنگاران گیلان با ثبت بهترین تصاویر انتخاباتی تجلیل می‌شوند

رشت - ایرنا - رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان گفت: عکاسان خبری که بهترین تصاویر را از رویداد انتخابات ثبت و منتشر کرده‌اند و خبرنگارانی که تولیدات خبری متناسب با جریان انتخابات در دور نخست و دوم انتخابات ارائه کرده اند؛ تقدیر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید هاشم حسینی روز جمعه در ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران با قدردانی از اصحاب رسانه و عکاسان خبری برای پوشش چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: بر اساس مصوبه کمیته اطلاع رسانی استان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری همانند مرحله نخست زمینه حضور فعال خبرنگاران، عکاسان خبری و فیلمبرداران برای ضبط تصاویر حضور و مشارکت گسترده فراهم شده است.

وی تاکید کرد:رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی به این مهم توجه کنند که حضور پرشور مردم در انتخابات بر بسیاری از تحولات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی جوامع مردم‌سالار تاثیرگذار بوده و امید است تا جلوه‌های ماندگار و برجسته این انتخابات به تصویر کشیده شود.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان بیان کرد: در نظام اسلامی حاکم بر کشور ایران، نقش مردم در تعیین سرنوشت شان بسیار پر رنگ دیده شده و در اصل ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز این مساله به خوبی ترسیم شده است.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات سرمایه بزرگ اجتماعی به شمار می‌رود که حفظ و تقویت آن وظیفه‌ای مهم است افزود: حفظ و صیانت از آرای مردم تاکید جدی است و تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات به این مهم توجه دارند.

حسینی با اشاره به حضور پرشور مردم گیلان در همان ساعات اولیه پای صندوق‌های اخذ رای اظهار کرد: به کوری چشم بدخواهان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم صرف نظر از تمامی اختلاف نظرها در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم بصیر و ولایتمدار ایران نشان از مهرورزی به این سرزمین دارای مهد تمدن و فرهنگ و ادب است.

۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای امروز (جمعه) همزمان با سراسر کشور آماده شورآفرینی و خلق حماسه‌ای دیگر از مردم انقلابی و همیشه در صحنه گیلان در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، از مجموع شعب و صندوق‌های اخذ رای در گیلان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری؛ ۲ هزار و ۳۱۰ صندوق ثابت و ۳۷۸ صندوق نیز سیار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha