ازدحام در شعب اخذ رای ایلام شدت یافت+ فیلم

ایلام - ایرنا- با نزدیک شدن به غروب آفتاب و خنک شدن هوا حضور مردم و رای دهندگان ایلامی در شعب اخذ رای انتخابات چهاردهمین دوری رئیس جمهوری شدت و رونق بیشتری یافت.

به گزارش ایرنا، بر اساس گزارش های میدانی خبرنگار ایرنا حضور رای دهندگان در برخی شعب اخذ رای به حدی است که موجب ایجاد صف طولانی شده و افراد باید مدت زمان گاه بیشتر از یکساعت در صف ها برای نوبت رای دادن منتظر بمانند.

این درحالی است که دست اندرکاران شعب اخذ رای در تلاش هستند تا روند رای گیری را به سرعت انجام داده تا کمتر مردم در صف ها معطل بمانند.

افزایش شمار رای دهندگان و ایجاد صف طولانی رای دهندگان در ساعت های عصر امروز تنها مختص شعب اخذ رای شهر ایلام نیست براساس گزارش های دریافتی در دیگر شهرستان های استان نیز با خنک شدن هوا توام با رونق مشارکت و گرمای حضور چشمگیر مردم در شعب اخذ رای استان شده است.

به گزارش ایرنا، ۶۳۳ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در سطح شهرها و بخش‌های مختلف این استان برای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در این استان در نظر گرفته شده که ۱۸۷ شعبه آن سیار و ۴۴۶ شعبه هم ثابت است.

این تعداد ۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی بوده و در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیئت اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.

در استان ایلام ۳۰ هیات اجرایی در ۳۰ حوزه انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (۱۲ شهرستان و ۱۸ بخش) بر عهده دارند.

به گزارش ایرنا، دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه گذشته، هشتم تیر برگزار شد و به دلیل کسب نشدن اکثریت مطلق آرا توسط هیچ کدام از نامزدهای حاضر در آن انتخابات شامل مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف، این انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در دور دوم نیز مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای نشستن بر کرسی ریاست جمهوری با هم رقابت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha