مشارکت ۵۲ درصدی دهلرانی‌ها در انتخابات ۱۵ تیرماه

ایلام - ایرنا- فرماندار ویژه دهلران با اشاره به حضور باشکوه مردم این شهرستان در پای صندوق‌های رأی، گفت: مشارکت ۵۲ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ۱۵ تیرماه ثبت شد.

"لطیف صادقی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با قدردانی از حضور پرشور مردم شهرستان دهلران در پای صندوق های رأی، اظهار کرد: برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان با تلاش همه عوامل انتظامی، امنینتی و نمایندگان فرماندار، ناظران و اعضای هیأت اجرایی، نظارت و بازرسی میسر شد که از همه دست‌اندرکاران انتخابات قدردانی می‌شود.

وی تعداد آرای ماخوذه در این شهرستان را ۲۸ هزار و ۷۸۳ عنوان کرد و افزود: از این تعداد، ۲۸ هزار و ۱۲۴ آرای صحیح ماخوذه بوده است.

فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: از مجموع آرای صحیح ماخوذه در این شهرستان، مسعود پزشکیان ۱۷ هزار و ۳۳۶ رای و سعید جلیلی ۱۰ هزار و ۷۸۸ رای را به خود اختصاص دادند.

صادقی خاطرنشان کرد: میزان مشارکت مردم دهلران در انتخابات ۱۵ تیرماه ۵۲ درصد بوده است.

دهلران در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مرکز استان ایلام قرار دارد.

در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری -روز جمعه هشتم تیر ماه- مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، و مسعود پزشکیان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

با توجه به اینکه هیچ یک از آنها نتوانستند اکثریت مطلق آرا را کسب کنند، مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با حضور "مسعود پزشکیان" و "سعید جلیلی" که بیشترین آرا را کسب کرده بودند در روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار شد.

در انتخابات ۱۵ تیرماه، پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha