قدردانی مسئولان مراغه از مشارکت انتخاباتی مردم

مراغه- ایرنا- آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی امام جمعه، مرتضی مینویی فرماندار مراغه و سیدفرید موسوی نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام مشترکی از مشارکت انتخاباتی مردم در پانزدهم تیرماه و تلاش دست‌اندرکاران انتخابات قدردانی کردند.

در این پیام که روز یکشنبه یک نسخه از آن در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفت، آمده است: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آغازین روزهای تابستان به تجلی‌گاه حضور پرشور و شعور ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی و دیار آذربایجان و کهن‌شهر مراغه تبدیل شد و برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات این ملت به ثبت رسید.

قدردانی مسئولان مراغه از مشارکت انتخاباتی مردم
نماینده مردم، امام جمعه و فرماندار مراغه: حماسه‌ای دیگر در پانزدهم تیرماه رقم خورد

در ادامه این پیام نوشته شده است: بی‌شک گام‌های استوار، عزم راسخ و مشارکت مردان و زنان غیوری که شرایط حساس فعلی را درک کردند و به منویات خیرخواهانه‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) لبیک گفتند، حماسه‌ای ماندگار و به‌یادماندنی در این روز رقم زد.

«حماسه‌ای که سربلندی و اقتدار کشور عزیزمان و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی را قوت بخشید و دشمنان قسم‌خورده‌ ایران اسلامی را بار دیگر ناامید کرد.

اینجانبان ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا به ویژه شهدای خدمت و استاندار فقید آذربایجان‌شرقی و فرزند برومند این خطه شهید دکتر «مالک رحمتی» که با نثار خون پاک‌شان ریشه‌های انقلاب را آبیاری کردند، از حضور گسترده و باصلابت مردم بااخلاص، متعهد و انقلابی این شهرستان در پای صندوق‌های رای قدردانی می‌کنیم.

همچنین زحمات خالصانه‌ تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از نیروهای اجرایی، نظارتی، قضایی، بازرسی، امنیتی و انتظامی و تلاش رسانه‌ها و فعالان مجازی در جهت اطلاع‌رسانی شایسته را ارج می‌نهیم و از درگاه خداوند متعال، سلامت و سربلندی ملت، نظام و کشور عزیزمان را مسئلت می‌نمائیم.

اینجانبان براساس وظیفه قانونی، شرعی و ملی خویش از همه مردم عزیز مراغه که در آفرینش حماسه‌ای دیگر نقش‌آفرینی کردند به صورت ویژه تشکر می‌کینم و از حضرت ولی عصر(عج)، طول عمر امام خامنه‌ای (مدظله‌ العالی) و توفیقات رئیس‌جمهور منتخب و سرافرازی و سربلندی شما مردم قدرشناس و همیشه در صحنه را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم».

به گزارش ایرنا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری هشتم تیر ۱۴۰۳ با رقابت میان مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مصطفی پورمحمدی برگزار شد اما هیچ‌یک از نامزدها نتوانستند حد نصاب لازم را به دست بیاورند.

در دور نخست ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵رای شمارش شد و مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و۹۹۱ رای و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای به مرحله دوم راه یافتند.

دور دوم از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری پانزدهم تیرماه در سراسر کشورمان برگزار، و «مسعود پزشکیان» با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای، رئیس‌جمهور ایران شد.

«مسعود پزشکیان» نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، متولد هفتم مهر ۱۳۳۳ در شهرستان مهاباد از توابع آذربایجان‌غربی است؛ وی در دولتِ دوم «سید محمد خاتمی» وزیر بهداشت بود و در دوره‌های هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت مستمر به عنوان نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی حضور داشت.

پزشکیان همچنین در مجلس دهم، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha