۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۹:۲۹
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85531904
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بجنورد روی ریل توسعه؛ ۲۷ طرح شهری آماده واگذاری به سرمایه‌گذار

بجنورد-ایرنا- شهردار بجنورد گفت: ۲۷ طرح سرمایه گذاری در مرکز خراسان شمالی تهیه و آماده جذب سرمایه گذار است.

سید محمدعلی کشمیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: تدوین بسته های سرمایه گذاری برای ظرفیت های متنوعی پیش بینی شده که نیاز شهر را در افق ۲۰ سال آینده مرتفع می کند.

وی افزود: مجموعه هیجانی و شهر شادی، مجتمع تجاری، مجتمع فرهنگ و هنر چرمغان، باغشهر دو برار، شهرک خودرویی، مجتمع تجاری و پارکینگ میرزا کوچک خان، مجموعه پارک آبی و مجموعه گردشگری کوه پارک بش قارداش از مهمترین بسته های تدوین سرمایه گذاری است.

شهردار بجنورد با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری این طرح ها ۱۰ روز آینده اعلام خواهد شد اضافه کرد: ایجاد مجتمع های تفریحی، گردشگری، تجاری و خدماتی از جمله موقعیت هایی است که درتلاشیم تا در شهر بجنورد اجرا و شهروندان از این برکت در آینده ای نزدیک بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد: با اتمام طرح های نیمه تمام در سال گذشته، طرح های جدید بر اساس نیاز شهر در بخش‌های مختلف، عمرانی با محوریت رفع مشکلات ترافیکی، سرمایه‌گذاری، ورزشی، فضای سبز، مناسب ‌سازی و تحقق شهرداری الکترونیک کلید خورده و با پیشرفت خوبی رو به توسعه است.

کشمیری بیان کرد: گام های بلندی در راستای توسعه پایدار شهر بجنورد با سرمایه گذاری بخش خصوصی برداشته شده است و اینک شاهد تحقق و اجرایی شدن پیشرفت بالای فیزیکی طرح ها هستیم.

وی تاکید کرد: بسته های تشویقی یکی از راهکارهای مناسب برای انگیزه سرمایه گذار است که شهرداری پیشنهاد و برای سرمایه گذار تعریف می کند.

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha