۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۸
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85532591
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تبریک ولید جنبلاط به رئیس جمهور منتخب مردم ایران

تهران - ایرنا - «ولید جنبلاط» رئیس سابق حزب سوسیالیست ترقی‌خواه و از رهبران دروزی‌های لبنان با ارسال پیامی، انتخاب دکتر «مسعود پزشکیان» را به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران تبریک گفت و برای وی در مسوولیت جدید، آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های لبنان، ولید جنبلاط در پیام خود به دکتر مسعود پزشکیان تأکید کرد: پیروزی شما در انتخابات ریاست جمهوری ایران و اعتماد ملت ایران به دیدگاه‌هایتان درباره آینده را تبریک می‌گویم.

رئیس سابق حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان افزود: برای شما در این مسوولیت جدید، آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم کشور و ملت ایران همواره از ثبات و پیشرفت بهره مند باشند.

عصر شنبه نیز «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی ضمن تبریک پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست جمهوری ایران، نسبت به تداوم حمایت تهران از محور مقاومت در منطقه ابراز امیدواری کرد.

«سیدحسن نصرالله» خطاب به رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: با جنابعالی راه را تا پیروزی نهایی ادامه خواهیم داد و رکن این پیروزی، ایران اسلامی قوی خواهد بود.

«نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان نیز در پیامی به حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران ضمن تبریک برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری، سلامتی و موفقیت ایشان و نیز پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسالت کرد.

نبیه بری همچنین پیام جداگانه‌ای به رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران ارسال و ضمن تبریک پیروزی وی در این انتخابات، موفقیت مسعود پزشکیان در منصب ریاست جمهوری را از خداوند متعال خواستار شد.

به گزارش ایرنا، دکتر مسعود پزشکیان روز جمعه (۱۵ تیرماه) در دومین مرحله از انتخابات ریاست جمهوری با کسب بیش از ۱۶ میلیون رای، به عنوان با کسب اکثریت آرا، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha