۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85533430
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کردستان انتخاب شد

سنندج- ایرنا- "حسن اصلانی" با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام کردستان روز دوشنبه برگزار و حسن اصلانی با کسب ۱۳ رای از مجموع ۱۹ رای ماخوذه، سکان ریاست این هیات را برعهده گرفت.

سیدجمیل ولایتی از کاندیدهای حاضر در این مجمع پنج رای بدست آورد و یک رای باطل نیز در این مجمع به صندوق آرا انداخته شد.

کورش باقری دیگر کاندید مجمع پیش از آغاز فرایند رای گیری، از نامزدی ریاست هیات انصراف داد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این مجمع اظهار کرد: همه باید به توسعه ورزش بدنسازی در استان کمک کنند و ما نیز به نوبه خود این رشته را حمایت خواهیم کرد.

آمنه غلام ویسی با بیان اینکه هیچگونه دخل و تصرفی در برگزاری مجمع انتخابات هیات ها نداریم، از تهمت و تخریب برخی افراد علیه اداره کل ورزش و جوانان در این زمینه انتقاد کرد.

وی یادآور شد: دستگاه های نظارتی تمام مجامع انتخابات هیات ها را بررسی کرده و در صورت وجود حتی یک مدرک و سند در زمینه دخالت این اداره کل، آماده پاسخگویی هستم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تاکید کرد: برای همه ورزشکاران و اعضای هیات ها و رای آنان در مجامع انتخابات احترام قائلم و هیچگاه اجازه دخالت در این مجامع را به خود نداده ایم.

حسن اصلانی رئیس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام نیز به ارائه برنامه های خود پرداخت و بر تلاش برای استعدادیابی و استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و دستگاه‌های مختلف برای توسعه این ورزش در استان تاکید کرد.

در حال حاضر ۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی در کردستان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha