فعالیت یک‌هزار و ۴۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی ظرفیت ارزشمندی برای رفع محرومیت است

خمین - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: فعالیت یک‌هزار و ۴۰۰ گروه جهادی از اقشار سازندگی، فرهنگی، اجتماعی و پزشکی در استان ظرفیت ارزشمندی برای رفع محرومیت است.

به گزارش ایرنا فرزاد مخلص الائمه روز جمعه در حاشیه بازدید از فعالیت گروه جهادی پزشکی میثاق در خمین در جمع خبرنگاران، افزود: گروه‌های جهادی همواره در اقدامات سازندگی جلوتر از دولت هستند.

وی جهاد آبرسانی را یکی از بزرگترین طرح‌های عمرانی دولت مردمی شهید آیت الله رییسی بیان کرد و گفت: این طرح با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اجرا شد و این قرارگاه اقدامات بسیاری در سطح روستاها انجام داد.

مخلص الائمه گفت: به زودی پروژه شاخص دیگری در همین زمینه در استان مرکزی بهره برداری می شود.

استاندار مرکزی گفت: شهرستان خمین مدت سه روز میزبان گروه جهادی پزشکان میثاق بود.

مخلص الائمه ادامه داد: در این گروه جهادی ۴۰ پزشک در رشته‌های مختلف پزشکی و گروه های پشتیبانی ، مجموعا بیش از ۵۰ نفر حضور دارند.

وی یادآور شد: این گروه پزشکی جهادی با همکاری مشترک بنیاد علوی، سپاه و دانشکده علوم پزشکی خمین در زادگاه امام راحل با حضور پزشکان متخصص در زمینه‌های مختلف و امکانات و تجهیزات کامل به مردم خمین خدمات ارائه دادند.

به گزارش ایرنا، پزشکان متخصص گروه جهادی میثاق در درمانگاه مصطفی خمینی و کیلینگ تخصصی حضرت فاطمه زهرا(س) خمین در بخش‌های عمومی، دندانپزشکی، زنان، قلب، دارو و چشم پزشکی به شهروندان خمین خدمات رایگان ارائه دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha