امام جمعه مراغه: برخی‌ها از اظهارنظرهای غلط در مورد نتیجه انتخابات خودداری کنند  

مراغه- ایرنا- نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با تاکید بر اینکه دوره رقابت تمام شده و از این پس دوره رفاقت است، بیان کرد: برخی‌ها در شبکه‌های اجتماعی محتوای غلط در مورد نتیجه انتخابات ننویسند.

به گزارش ایرنا آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان افزود: هر دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری شیعه علی ابن ابیطالب(ع) هستند و موضع‌گیری غلط در خصوص یکی از اینها درست نیست.

وی ادامه داد: گاهی برخی از کاربران فضای مجازی نادانی می‌کنند و نمی‌دانند با اظهارنظرهای غلط خود به چه میزان لطمه می‌زنند؛ در حالی که هم «جلیلی» و هم «پزشکیان» صالح هستند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات با این همه هزینه مالی برای همین برگزاری می‌شود که اراده ملت به بار بنشیند، تصریح کرد: نباید در خصوص نتیجه انتخابات اظهارنظرهای غلط مطرح شود و بیان این اظهارنظرهای غلط به معنای دلسوزی برای نظام نیست.

امام جمعه مراغه افزود: همه باید با صفا و همدلی به دولت جدید کمک کنند و چنین تصور نشود که شکست پزشکیان در دولت چهاردهم نفعی برای یک جناح یا یک قشر در پی دارد.

آیت‌الله پورمحمدی با بیان اینکه برخی‌ از شخصیت‌های دفتر مقام معظم رهبری هم به دیدار رییس‌جمهور منتحب رفته‌اند که پیش از این سابقه نداشته است، توصیه کرد: نه از مقام رهبری جلوتر حرکت کنید و نه عقب بمانید.

وی با تاکید بر اینکه پزشکیان رییس‌جمهور تمام ملت ایران است، به پیام تبریک سیدحسن نصرالله اشاره، و بیان کرد: رییس جمهور منتخب در پاسخ به این پیام با صراحت اعلام کردند که حمایت از فلسطین از اصول نظام است و امید خارجی‌ها را به ناامیدی تبدیل کرد.

امام جمعه مراغه اضافه کرد: دشمنان به گمان خودشان انتظار داشتند تا پزشکیان رویکرد دیگری در قبال اسراییل داشته باشند اما خیلی زود به این نتیجه رسیدند که وی ادامه‌دهنده راه شهید رییسی است.

امام جمعه مراغه: پزشکیان ادامه‌دهنده راه شهید رییسی است

آیت‌الله پورمحمدی با تاکید بر اینکه پزشکیان بی‌تعارف و متواضع است، ابراز امیدواری کرد که دولت چهاردهم با رهنمودهای مقام معظم رهبری و معرفی یک کابینه قوی بتواند موانع را از پیش‌رو بردارد.

وی با بیان اینکه همه با رییس‌جمهور منتخب برای رفع مشکلات کشور هم‌پیمان هستند، افزود: «زاکانی» که در مناظره‌ها بیان کرده بود اجازه نمی‌دهد پزشکیان رییس‌جمهور شود، جزو اولین افرادی بود که با ایشان دیدار و برای او آرزوی موفقیت کرد.

امام جمعه مراغه با بیان اینکه پزشکیان کار کشور و ملت را پیگیری می‌کند، افزود: در چنین فضایی ارتباطات شخصی اهمیتی ندارد و همه باید با انسجام و اتحاد به پزشکیان کمک کنند.

وی همچنین با بیان اینکه در هفته امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم، بیان کرد: در نهضت امام حسین (ع) عنصر اصلی امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش ایرنا نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در پیام تبریک خود به رییس‌جمهوری منتخب کشورمان نیز تاکید کرده بود که «سابقه درخشان در دوران دفاع مقدس از ولایتمداری و تعهد ایشان به آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی نشان دارد».

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha