راهپیمایی اعتراضی شهرک نشینان وارد چهارمین روز شد + فیلم

تهران - ایرنا- شهرک نشینان و خانواده های اسیران صهیونیست برای چهارمین روز متوالی به راهپیمایی اعتراضی خود به سمت شهر اشغالی قدس ادامه می دهند.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، شهرک نشینان و خانواده های اسیران صهیونیست هدف از راهپیمایی خود را درخواست از کابینه رژیم صهیونیستی برای بستن قرارداد مبادله اسیران با مقاومت فلسطین در سریعترین زمان ممکن و اعتراض به سیاست های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم عنوان کرده اند.

رژیم صهیونیستی با گذشت بیش از ۹ ماه جنگ علیه نوار غزه به اهداف خود یعنی نابود کردن جنبش حماس و آزاد کردن اسیران صهیونیست در نوار غزه نرسیده است. ارتش رژیم صهیونیستی در طول این ۹ ماه چند نفر از اسیران صهیونیست را در حملات خود به نوار غزه کشته است. عملکرد کابینه رژیم صهیونیستی باعث اعتراض شهرک نشینان و شماری از سیاستمداران این رژیم شده و شکاف و دودستگی داخلی در بین آنها را تشدید کرده است.

دور جدید مذاکرات غیرمستقیم بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس از چند روز پیش برای دستیابی به آتش بس و قرارداد مبادله اسیران آغاز شده است اما براساس آخرین گزارش ها، نتانیاهو با مطرح کردن بند جدیدی در طرح پیشنهادی آتش بس، کارشکنی در زمینه دستیابی به آتش بس را بار دیگر آغاز کرده است. تاکنون چند دور مذاکره به خاطر کارشکنی های نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیران تندروی او به نتیجه نرسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha