۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبارات محرومیت زدایی به لرستان اختصاص یافت

خرم آباد - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: امسال ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبارات محرومیت زدایی برای استان اختصاص یافته که با مشارکت بسیج سازندگی پروژه های در نظر گرفته شده اجرا خواهند شد.

سمانه حسن پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مجموع اعتبارات امسال استان لرستان ۳۵ هزار میلیارد ریال است که سهم قابل ملاحظه ای از این اعتبارات مختص محرومیت زدایی در بخش های مختلف است.

وی افزود: سه هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال اعتبار در حوزه راهداری اختصاص یافته که ۸۲۰ میلیارد ریال آن در حوزه محرومیت زدایی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان بیان کرد: همچنین برای حوزه آبخیزداری و آبخوان داری نیز ۹۲۰ میلبارد ریال اعتبار تخصیص یافته که ۵۲۰ میلیارد ریال آن در حوزه محرومیت زدایی است و در حوزه نوسازی مدارس یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال لحاظ شده و در حوزه آب و فاضلاب نیز سه هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

حسن پور با اشاره به اختصاص ۵۲۰ میلیارد ریال برای مسکن محرومین در حوزه راه و شهرسازی استان ادامه داد: یک هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال در حوزه کشاورزی ، ۸۷۰ میلیارد ریال در حوزه عشایری و در حوزه بهداشت نیز ۷۱۰ میلیارد ریال اعتبار تعیین شده است.

وی اضافه کرد: برخی از مدل های موافقت نامه اجرای طرح ها با موافقت سازمان بسیج سازندگی انجام و برخی هم که پیمانکار ندارند به شیوه مشارکتی و سه گانه و با عقد تفاهم نامه همکاری صورت می گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha