۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۰:۱۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85540037
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسایی: هر اقدامی در راستای ایجاد اختلاف بعد از انتخابات بر خلاف منویات رهبری است

قزوین - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هرگونه اقدامی در جهت ایجاد اختلاف و یا ادامه دادن مباحث مرتبط به دوران تبلیغات به بعد از انتخابات ریاست جمهوری غلط و بر خلاف منویات مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حمید رسایی روز دوشنبه در تجمع روز سقا عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) واقع در آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین اظهار کرد: نباید نظرات قبل از انتخابات دستمایه اختلاف شود، همه آن‌ موضوعات تمام شده و تکلیفی نداریم در آن دوره بمانیم و باید در راستای سیاست های تبیین شده گام برداشت.

وی تصریح کرد: در دوره انتخابات تشخیص بر عهده مومنان گذاشته شده و هرکسی که انتخاب شده رییس جمهور همه ما محسوب می‌شود و باید در راستای حمایت از ایشان بر اساس سیاست های اصلی نظام حرکت کرد.

حجت الاسلام رسایی با بیان اینکه ضربه و آسیب اصلی ما در کشور از نفاق خواهد بود، ادامه داد: سیاست به معنای اقامه دین است و اینکه واجب خدا باید اجرایی شود، چون شهادت ۱۱ امام معصوم نشان دهنده پیوند دین و سیاست بود که نشان داد امامان معصوم همواره در مبارزه با ظلم و جور حکام زمان به شهادت رسیدند.

رسایی: هر اقدامی در راستای ایجاد اختلاف بعد از انتخابات بر خلاف منویات رهبری است

این مسوول به وضعیت مخاطره برانگیر علیه تفکر مهدویت در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی اتاق فکر و میز مهدویت به راه انداخته تا جریان ولیعصر را به انحراف بکشاند و کاری کند که منتظران با خمودگی از قیام علیه ظلم زمانه دور بمانند.

رسایی در ادامه به ماجرای امام حسین (ع) در کربلا پرداخت و خاطرنشان کرد: قصه عاشورا تنها حادثه تاریخ بشریت است که علیرغم هزاران سال از آتشی که در دل‌ها ایجاد کرده، هنوز خاموش نخواهد شده و همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: عاشورا دارای یک جنبه احساسی است که باید به جنبه عقلانیت تبدیل شود، در جنبه عقلانیت امام حسین (ع) از بی یاری به شهادت رسید، نه از بی آبی و این واقعیت‌ها کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

رسایی یادآور شد: عاشورا همواره ادامه دارد و مختص به یک زمان خاص نیست، همانطور که اشاره شده کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا که همواره باید بگردیم تا حق و باطل را پیدا کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha