۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۹:۲۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85540895
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آبرسانی به ۵۶۰ واحد مسکن ملی در شهر هیدج

۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۹:۲۱
کد خبر: 85540895
آبرسانی به ۵۶۰ واحد مسکن ملی در شهر هیدج

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات آبرسانی به مسکن‌های ملی شهر هیدج به تعداد ۵۶۰ واحد انجام و اشتراک ۴۰ واحد مسکونی برقرار شد.

علی محمد نادرخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای آبرسانی به مسکن های اقدام ملی در شهر هیدج اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار داشت: این طرح شامل احداث ۲.۵ کیلومتر خط انتقال و ۲.۵ کیلومتر شبکه توزیع آب است و هم اکنون مشترکین می توانند جهت خرید انشعابات خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: با آبرسانی به مسکن های ملی در شهر هیدج جمعیتی افزون بر ۲ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تعداد کل انشعابات شهر هیدج بیش از ۶ هزار فقره بوده که در سه ماهه سال جاری نیز ۵۶ انشعاب جدید واگذار شده است.

نادرخانی با تاکید بر برخورد جدی با انشعابات غیرمجاز در استان زنجان گفت: امسال ۶ فقره انشعاب غیرمجاز در شهر هیدج کشف و شناسایی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به مصرف بی رویه آب به خصوص در فصول گرم سال در مناطق روستایی نیز اشاره و از مشترکین روستایی درخواست کرد: از مصرف آب برای آبیاری باغ و باغچه پرهیز کنند تا مشترکین دیگر نیز بتوانند از آب پایدار بهره مند شوند.

شهر هیدج از توابع بخش مرکزی شهرستان ابهر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha