پویش "کربلای خانوادگی، خانواده کربلایی" در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ، هنری مساجد استان اردبیل از برگزاری سومین دوره پویش بزرگ «کربلای خانوادگی، خانواده کربلایی» در چهار بخش با شعار «رویش کربلا در متن زندگی» در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون روز پنجشنبه اظهار کرد: این پویش با محوریت کودکان و کربلا، تربیت کربلایی، بخشش و فداکاری کربلایی، مناجات کربلایی، صبر کربلایی، خانواده در کربلا، غیرت کربلایی، عزت کربلایی، دشمن شناسی، ولایت مداری، عهد کربلایی، وقت شناسی، سبک زندگی کربلایی اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بخش عکس و فیلم یک دقیقه‌ای شامل فضاسازی منزل در محرم و صفر، روضه‌های خانگی، نماز جماعت کودکان و خانواده، حضور خانوادگی در مراسم عزاداری، حجاب و عفاف زینبی و عاشورایی و خانواده و پیاده‌روی اربعین ، بخش نقاشی کودک شامل عزاداری محرم ، بخش خاطره‌گویی شامل دلنوشته و سفرنامه و تجربه‌نگاری از برکات محرم و اربعین (رویش کربلا در سبک زندگی) و سفر معنوی اربعین با خانواده ، بخش تولیدات صوتی شامل پادکست محرم و پیاده‌روی اربعین و سرودهای تولیدی و تقلیدی خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

آمون ادامه داد: شرکت‌کنندگان باید آثار عکس ، فیلم یا فایل صوتی را به شماره ۰۹۰۱۸۸۹۷۱۰۳ در بستر شبکه‌های اجتماعی «ایتا»، «روبیکا» و «بله» به شکل فایل و با کیفیت مناسب از (۱۷ تیرماه تا ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۳) ارسال کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی ، هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: زمان اعلام نتایج نیز ۱۲ ربیع‌الاول (۲۶ شهریورماه ۱۴۰۳) همزمان با آغاز هفته وحدت خواهد بود و به ۱۵ خانواده برگزیده هر کدام ۱۰ میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، ۶۰۸ کانون فرهنگی ، هنری مساجد با فعالیت بیش از ۱۰۰ هزار نفر در نقاط مختلف استان اردبیل فعال است ، ۶۰ درصد کانون‌ها در مناطق روستایی و ۴۰ درصد در مناطق شهری قرار دارند.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha