۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85541872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزون بر ۲ هزار واحد مسکونی نهضت ملی خراسان‌شمالی به بانک معرفی شد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۲ هزار و ۳۷۹ واحد نهضت ملی مسکن در این استان تاکنون جهت اخذ تسهیلات به بانک های عامل معرفی شد.

به گزارش ایرنا، سید علی میرکریمی روز جمعه در ششمین جلسه شورای مسکن خراسان شمالی اظهارکرد: همچنین ۲۲۰ واحد نهضت ملی مسکن در انتظار انعقاد قرار داد است.

وی افزود: میانگین پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان به ۵۰ درصد رسیده و تاکنون برای بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی پروانه اخذ شد.

جمع آوری مبایعه نامه های کاغذی

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان اضافه کرد: اتاق اصناف و اتحادیه های مشاورین املاک نسبت به جمع آوری مبایعه نامه های کاغذی اقدام کنند.

وی با اشاره به پلمب آنی بنگاه های فاقد پروانه کسب ادامه داد: مشاور املاک فاقد پروانه کسب در استان وجود ندارد و مقرر شد با هماهنگی دادستان مرکز استان و تایید این مقام، نسبت به پلمب آنی بنگاه های فاقد پروانه کسب اقدام شود.

میرکریمی تاکید کرد: فرآیند صدور پروانه کسب، الکترونیکی شده است و در صورتی که واحد صنفی این موارد را نداشته باشد امکان تنظیم و ثبت قرارداد در بستر سامانه خودنویس را نخواهد داشت.

وی بیان کرد: طبق ماده ۱۳ قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها، بنگاه های معاملات املاک حق تنظیم قرارداد برای امتیاز مساکن حمایتی ندارند و در صورت مشاهده برخورد قانونی می شود.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha