امام جمعه موقت اصفهان: فضای رقابتی انتخابات به رفاقت و همدلی تبدیل شود

اصفهان- ایرنا- امام جمعه موقت اصفهان گفت: تبدیل فضای رقابتی انتخابات به رفاقت و همدلی برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و کشور ضروری است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید احمد محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای بزرگ اصفهان افزود: با اینکه فرایند انتخابات ریاست جمهوری اخیر بطور فشرده، غیرمنتظره و زودهنگام بود اما در امنیت و با صیانت کامل از آرای مردم برگزار شد.

امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: پس از انتخابات بر اساس توصیه اخیر رهبر معظم انقلاب، رفتارهای رقابتی دوران انتخابات باید به هنجارهای رفاقتی تبدیل شوند.

وی تاکید کرد: فلسفه رویکرد مردم‌سالاری و برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، رسیدن به قدرت نیست بلکه فراهم شدن زمینه برای خدمت بیشتر به مردم است.

حجت‌الاسلام محمودی افزود: با برگزاری ۴۳ انتخابات در طول انقلاب اسلامی به جرات می توان گفت مردم‌سالاری دینی تبلور پیدا کرده است.

امام جمعه موقت اصفهان به استمرار جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه اشاره و بیان کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند با کشتار مردم مظلوم فلسطین راه به‌جایی نمی‌برد.

وی افزود: استکبار و حامیان رژیم صهیونیستی بدانند جنگ افروزی در فلسطین مشابه نبردهای بی نتیجه عراق، افغانستان و سوریه ناکام خواهد ماند و آنها به اهداف خود نخواهند رسید.

به گزارش ایرنا، در پایان آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز در اصفهان، نمازگزاران در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی، در مسیر مصلا تا چهارراه فرایبورگ راهپیمایی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha