۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 1465
کد خبر: 85542703
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه یزد: رییس جمهور منتخب از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات استفاده کند

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: رییس جمهور منتخب از همه ظرفیت های کشور برای حل مشکلات ، خدمت به مردم و عزت کشور در عرصه جهانی استفاده کند.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته یزد افزود: هدف پذیرش مسوولیت باید خدمت به مردم و حل مشکلات با بهره گیری از همه ظرفیت ها باشد.
وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی بر اساس اهداف حضرت امام حسین علیه‌السلام بنا شده و مسئولان باید در مسیری که انقلاب و نظام تعیین کرده حرکت کنند.
امام جمعه یزد بیان کرد: سیاست های ملی و اصلی نظام جمهوری اسلامی با تغییر افراد در پست های مختلف ثابت بوده و قابل تغییر نیست.
ناصری تاکید کرد: هر فردی در کشور ما در مسوولیت ها بر خلاف مصالح نظام و انقلاب کام بردارد قطعا به هدف و نتیجه نمی رسد.
وی گفت: مردم ما در انتخابات با عمل به توصیه مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت کردند و مشارکت خوب بود و به فرد دلخواه خود رای دادند.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: انتخابات با مشارکت خوب مردم به پایان رسید و الان زمان رفاقت است و باید رقابت ها کنار گذاشته شود و همه در کنار هم به فکر خدمت به کشور و مردم باشند.
ناصری بیان کرد: نباید بعد از انتخابات جامعه دو قطبی شود و هر فردی مسوولیت دارد با استفاده از همه دلسوزان و ظرفیت ها به فکر حل مسایل و خدمت به جامعه دینی و انقلابی باشد.
وی گفت: سیاست خارجی ایران بر اساس سه اصل راهبردی عزت، حکمت و مصلحت تنظیم و ترسیم شده و باید این موضوع همچنان پیگیری شود.
امام جمعه یزد از تمامی فعالان در عزاداری دهه اول محرم در استان تشکر کرد و گفت: باید نقاط ضعف و قوت بررسی و برای ارتقای برنامه های معنوی تلاش صورت گیرد.
ناصری همچنین از مداحان خواست در نوحه ها از اشعار مستند و دقیق بر اساس واقعه درس آموز کربلا استفاده کنند و قدر مسئولیت خود را بدانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha