امام جمعه ارومیه: خلوص نیت در مسوولیت زمینه‌ساز موفقیت و رستگاری است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: خلوص نیت در انجام مسوولیت ها و کسب رضایت خداوند، موجب موفقیت، محبوبیت و رستگاری می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز شنبه در شورای اداری آذربایجان غربی افزود: تلاش در راستای رفع مشکلات مردم و برطرف کردن غم و دغدغه های آنان، عاملی برای غفران الهی به شمار می رود.

وی اضافه کرد: خداوند متعال مسوولیت ها را دست به دست می کند تا مردم را مورد امتحان و آزمایش قرار دهد و ما باید تلاش کنیم تا از این امتحان پیروز خارج شویم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: ما باید در هر موقعیتی که قرار می گیریم، کار را برای خدا به صورت خالصانه انجام دهیم تا پیروز میدان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: اگر رابطه خود را با خدا اصلاح کنیم، خداوند رابطه ما را با مردم اصلاح خواهد کرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید و شهدای خدمت گفت: مسیر خدمتی که شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی پیمودند، زمینه ساز اعتلای روحیه خدمتگزاری در بین دولتمردان است.

ناصر عتباتی افزود: مردم با شرکت هوشمندانه در انتخابات نگاه متعهدانه و دلسوزانه خود را نسبت به نقش آفرینی در تعیین سرنوشت کشورشان نشان دادند و در واقع پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند.

همچنین در این جلسه نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی و نمایندگان کنونی به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha