۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۷
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85543742
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آمار سرقت در بروجرد سه درصد کاهش یافت

۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۷
کد خبر: 85543742
آمار سرقت در بروجرد سه درصد کاهش یافت

بروجرد - ایرنا - فرمانده انتظامی بروجرد گفت: آمار سرقت در این شهرستان سه ماهه اول سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش داشته و ۶۴ درصد سرقت‌ها خرد است.

به گزارش ایرنا، از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا روز شنبه اظهار کرد: دستگیری خرده فروشان مواد مخدر۱۰ درصد و کشف مواد مخدر ۱۳ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: بر این باور هستیم تا پشتیبانی مردم نباشد هیچ ماموریتی صورت نمی‌گیرد و اجرای هر ماموریتی همراه با مردم اجرا خواهد شد.
فرمانده انتظامی بروجرد با بیان اینکه از تمام توان رزمی و عملیاتی برای رفع مشکلات و معضلات استفاده می‌کنیم، اضافه کرد: در حوزه جلوگیری از نزاع و درگیری‌ها تلاش شده تا به یک فرهنگ تبدیل شود و باید اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی لازم در این زمینه صورت گیرد.
مهدوی کیا ادامه داد: در این راستا باید از ظرفیت فضای مجازی به خوبی استفاده کرد که در این زمینه کلاس‌های آموزشی و آگاهی‌بخشی لازم صورت گرفته است.
وی با اشاره به جمع‌آوری معتادین متجاهر ادامه داد: در این زمینه اقداماتی صورت گرفته ولی هنوز به طور کامل برطرف نشده و در راستای ماده ۱۶ کمپ نداریم و باید دستگاه‌های دیگر پای کار باشند تا مشکل برطرف شود.

فرمانده انتظامی بروجرد همچنین از توقیف ۲۲ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم و متخلف، در نتیجه اجرای طرح ارتقای انضباط اجتماعی در ۷۲ گذشته در سطح شهرستان خبر داد.

مهدوی کیا با اشاره به توقیف ۱۰ دستگاه خودرو و ۱۲ موتورسیکلت مزاحم و متخلف در نتیجه اجرای این طرح افزود: استفاده نکردن از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی، فقدان گواهینامه و مدارک همراه و همچنین ایجاد مزاحمت از جمله عمده تخلفات رانندگان وسائط نقلیه مذکور بوده است.

وی با اشاره به استمرار این طرح بیان کرد: رانندگان با احترام به حقوق عابران پیاده و دیگران، همواره قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha