۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85586461
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

چهار دستگاه سولاریوم قاچاق در لرستان کشف شد

۱۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵
کد خبر: 85586461
چهار دستگاه سولاریوم قاچاق در لرستان کشف شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: چهار دستگاه سولاریوم قاچاق (محفظه شیشه ای برای گرفتن اشعه ماوراء بنفش) کشف و فرد متخلف یک میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی لرستان علیرضا لطفی روز سه شنبه اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت یک دستگاه کامیون حامل چهار دستگاه سولاریوم را به ظن قاچاق توقیف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: پرونده این قاچاق به ارزش ۷۱۳ میلیون و ۶۹۰ هزار ریال در شعبه اول و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کوهدشت رسیدگی و پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی محرز و متخلف علاوه بر ضبط کالاها به پرداخت ۷۱۳ میلیون و ۶۹۰ هزار ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم شد.

به گفته وی همچنین شعبه با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از کالاهای کشف شده بود مبلغ ۷۱۳ میلیون و ۶۹۰ هزار ریال معادل ارزش کالا به جریمه اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در بروجرد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان همچنین از جریمه یک میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در شهرستان بروجرد خبر داد.

لطفی افزود: پرونده این قاچاق شامل ۲ دستگاه یخچال به ارزش ۷۶۶ میلیون و ۴۹۳ هزار ریال بود که در شعبه اول و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بروجرد رسیدگی شد.

وی عنوان کرد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از کالای کشف شده بود ۷۶۶ میلیون و ۴۹۳ هزار ریال معادل ارزش کالا به جریمه اضافه و در مجموع متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha