۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85543905
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره شهدای ورزشکار اردستان برگزار شد

۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۳
کد خبر: 85543905
یادواره شهدای ورزشکار اردستان برگزار شد

کاشان - ایرنا- نخستین یادواره ۲۷ شهید ورزشکار اردستان شنبه شب (۳۰تیر)در سالن ورزشی شهید مفتح اردستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا،مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این یادواره گفت: حضور در گرامی‌داشت یاد شهدای ورزشکار انقلاب بیش از آنکه برای تکریم شهدای بزرگوار باشد بابی معنوی است که در قلب و دل ما باز می‌شود.

مهدی صدری افزود: باید بدانیم که شهدا چه کرده اند که ما امروز در آسایش و آرامش هستیم و اینکه شهدای بزرگوار چه کرده‌اند که به این مقام رسیدند،جای تامل و تفکر دارد.

وی اظهار کرد:در حال حاضر ۳۴۰ هزار نفر ورزشکار سازمان یافته در استان اصفهان داریم و تعداد بسیار زیادی هم ورزشکار هستند ولی بیمه ورزشی نیستند که این عدد قابل ارتقا می‌باشد.

صدری افزود: در بدو ورود به ورزش و جوانان استان اصفهان ظرفیت ها و آسیب‌ها را شناسایی کرده‌ایم و در شهرستان اردستان هم ،۲ ورزشگاه زمین چمن و دیگری استخر شنا شناسایی شد ک نیازمند توجه و بودجه بیشتری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان کرد:همچنین از سالن کشتی بازدیدشد که درنخستین فرصت ممکن برای آنها تدبیری اندیشیده خواهد شد و نباید اجازه داد در یک تابستان یک مجموعه ورزشی تعطیل باشد.

صدری گفت:مجموعه خیرسازان ورزشی بهترین ظرفیت است که در این شهرستان وجود دارد و عزیزانی حاضرند در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند، زمین با کاربری ورزشی در این شهرستان کم نیست که انشالله با یک مدیریت جهادی باید هم سرانه ورزشی را ارتقا داده و هم مشکل مجموعه ورزشگاه‌ها را برای ورزش دوستان برطرف کنیم.

شهدا با نثار خون خود امنیت ورفاه را به جامعه اهدا کردند

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان هم در این یادواره گفت: شهدا با نثار جان خود امنیت و رفاه را برای مردم کشور به ارمغان آوردند.

سرهنگ پاسدار وحید رجبی افزود: خانواده معظم شهدای ورزشکار با ایثار و از خود گذشتگی فرزندان خودرا راهی جبهه های نبرد و حق علیه باطل کرده و بسیاری از آرزوهای خود برای فرزندانشان را در راه اسلام و کشور قربانی کردند.

وی اظهار کرد: ما در سطح استان اصفهان ورزشکاران شهید شاخص و چهره زیاد داریم از جمله ؛شهید حسن قاضی ، شهید داغی کاشانی و شهید قوچانی از خمینی شهر که در دوران جوانی کارهای خاص انجام داده و از همه موضوع های دنیایی دست کشیدند و به جبهه رفتند و جان خود را در راه ایجاد امنیت و رفاه مردم فدا کردند و پلاکشان مدال افتخارشان شد.

شهرستان اردستان با ۳۲۰ شهید در ۱۱۸کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha