۱ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85545216
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جریمه ۲ میلیارد ریالی فرجام قاچاق سوخت در رزن

۱ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۹
کد خبر: 85545216
جریمه ۲ میلیارد ریالی فرجام قاچاق سوخت در رزن

همدان- ایرنا- رئیس اداره تعزیرات حکومتی رزن از محکومیت ۲ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریالی فروشنده و حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

علیرضا حسین زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز رزن پرونده فروش و حمل هزار و ۸۱۹ لیتر نفت گاز به ارزش ۴۵۱ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان رزن گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام حمل کالا قاچاق را محرز و متخلف ردیف اول را علاوه بر ضبط تانکر وسوخت کشف شده به پرداخت ۹۰۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

به گفته حسین زاده همچنین شعبه به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق ، متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت ۴۵۱ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان رزن افزود: در ادامه رسیدگی، شعبه اتهام فروش سوخت خارج از ضوابط تعیینی دولت مشمول قانون قاچاق کالا را محرز و متخلف ردیف دوم را به پرداخت ۹۰۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

حسین زاده گفت: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی رزن پیرامون کشف محموله سوخت قاچاق از یک خودرو وانت نیسان، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

جریمه، تاوان سوء استفاده کارگران جایگاه از کارت سوخت اشخاص

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد از محکومیت ۳۳۹ میلیون ریالی یک جایگاه سوخت به دلیل سوء استفاده از کارت های سوخت اشخاص خبر داد.

رضا بنی اردلان گفت: پرونده فروش ۵۱۸ لیتر بنزین سهمیه ای خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش ۱۱۳ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد رسیدگی شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.

بنی اردلان خاطر نشان کرد: بازرسان شرکت نفت اسدآباد این تخلف را با بررسی تراکنش کارت های سوخت موجود در جایگاه کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha