۲ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۵۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85546171
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مردم همدان: ایجاد کمیته نظارت بر کیفیت ساخت اماکن ورزشی ضروری است

همدان-ایرنا- عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ایجاد کمیته نظارت بر کیفیت ساخت و توسعه اماکن ورزشی کشور را مهم و ضروری دانست و گفت: پیشنهاد تشکیل این کمیته به مجلس ارائه شده است.

عباس صوفی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به طور قطع تشکیل این کمیته تاثیر بسزایی در کیفی سازی در ساخت و بهره مندی مطلوب از فضاهای ورزشی کشور خواهد داشت.

وی بیان کرد: در دیدار روز گذشته با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز به اهمیت کیفی سازی، جانمایی مناسب و نیز توجه به نقاط کم برخوردار در ساخت و ساز فضاهای ورزشی تاکید شد.

صوفی با اشاره به برخی تصمیم گیری های گذشته در جانمایی ساخت فضاهای ورزشی ادامه داد: متاسفانه جانمایی برخی طرح های ورزشی همچون احداث استخر تخصصی شنا و شیرجه همدان مناسب نبوده و انتطار داریم این پروژه بزرگ ملی از بلاتکلیفی خارج و در یکی از مناطق شهری همدان احداث شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود ۹ سوله ورزشی در منطقه علاقمندیان همدان گفت: دنبال این هستیم که این سوله ها به دستگاه ورزش تحویل شود و باید تلاش کرد از ظرفیت های این سوله برای ایجاد پایگاه قهرمانی بسیار مجهز استفاده کرد.

وی تاکید کرد: شهرهای جورقان، فامنین و قهاوند از مناطق محروم و کم برخوردار در حوزه زیر ساخت های ورزشی همدان است و امیدواریم با دستور وزیر ورزش، سالن و زمین چمن این دو شهر به زودی تکمیل و در اختیار جوانان قرار گیرد.

صوفی اختصاص اعتبار برای تکمیل سالن باستانی بین‌المللی همدان و سالن ورزشی فامنین، جورقان و قهاوند را از دیگر مطالبات مطرح شده در نشست روز گذشته با وزیر ورزش و جوانان کشور عنوان کرد و گفت: اختصاص بودجه مورد نیاز با دستور وزیر ورزش همراه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha