۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85546274
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: استخر بانوان اسدآباد برای تکمیل نیازمند تزریق اعتبار است

همدان-ایرنا- نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل استخر اختصاصی بانوان این شهرستان نیازمند تزریق بودجه است که امیدواریم با تحقق این امر امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر رنجبرزاده روز سه شنبه در دیدار با کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان خواستار اختصاص بودجه برای اتمام استخر بانوان اسدآباد شد و افزود: با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان استان؛ پیشرفت این پروژه شتاب خوبی گرفته است.

وی خواستار اختصاص بودجه برای تسویه دیون پیمانکار استخر شهید سلیمانی و اختصاص اعتبار برای اتمام زمین چمن طویلان سفلی شد و ادامه داد: دوومیدانی اسدآباد از گذشته قهرمانان خوبی به کشور و استان معرفی کرده و امیدواریم با دستور وزیر ورزش و جوانان در مجموعه آزادی پیست تارتان دوومیدانی راه اندازی شود.

نماینده مجلس: استخر بانوان اسدآباد برای تکمیل نیازمند تزریق اعتبار است

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت پروژه های عمرانی و هیات های ورزشی این شهرستان ارائه کرد و گفت: طی ۲ سال اخیر اقدامات خوبی در اسدآباد صورت گرفته و استخر شهید سلیمانی پس از سه دهه در اختیار مردم این شهرستان قرار گرفت.

علی حقیقی افزود: زمین چمن فوتبال مجموعه آزادی نیز پس از سالها بازسازی شد و روند پیشرفت تعمیرات سالن ورزشی پالیز نیز بسیار مطلوب است.

گفتنی است در این نشست وزیر ورزش و جوانان دستورات لازم برای کمک به هیات های ورزشی و اختصاص اعتبار جهت تکمیل استخر بانوان اسدآباد را صادر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha