افزون بر ۶ هزار نفر در گیلان برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کردند

رشت - ایرنا - جانشین دبیر و سخنگوی ستاد اربعین استان گیلان گفت: ثبت‌نام ۶ هزار و ۶۸۷ نفر تا صبح امروز در سامانه سماح ویژه پیاده روی اربعین ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد احمدی ادیب روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از این تعداد ۶ هزار و ۱۳۳ نفر با واریز وجه ثبت نامشان را قطعی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه زائران باید در زمان ثبت‌نام با انتخاب بسته بیمه‌ای مورد نظر و پرداخت حق بیمه خود را تحت پوشش بیمه‌ای قرار دهند افزود: داشتن گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار نیز یکی از ضروریات سفر اربعین است.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان شرکت در همایش جهانی اربعین از نخستین روز محرم آغاز شده و همچنان ادامه دارد اظهار کرد: مشتاقان حسینی از روز نخست با رجوع به سامانه سماح به آدرسhttp://samah.haj.ir ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند.

وی افزود: برگزاری مراسم بزرگ اربعین حسینی باید مردمی باشد و استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی، مواکب گیلانی، تجلی انسجام و وحدت شیعیان به ویژه گیلانیان ولایتمدار از جلوه‌های این مردمی‌ بودن است.

احمدی ادیب با بیان اینکه اربعین جلوه‌ای از مقاومت اسلامی است و انسجام بین مسلمانان را نشان می‌دهد اظهار کرد: اربعین جلوه‌ای از زنده بودن قیام عاشورا تا عصر حاضر است.

جانشین دبیر و سخنگوی ستاد اربعین گیلان از آغاز ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

زائران گیلانی برای پیاده‌روی اربعین حسینی ثبت‌نام کنند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha