معاون استاندار همدان: بانک‌ها برای کاهش صف انتظار تسهیلات تکلیفی برنامه‌ریزی کنند

همدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: بانک‌ها برای کاهش صف انتظار تسهیلات تکلیفی ازدواج، فرزندآوری، اشتغال و سایر موارد برنامه‌ریزی کنند و این تسهیلات را در اولویت پرداخت قرار دهند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمجتبی حسینی روز سه‌شنبه در دیدار با مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این استان اظهار کرد: رعایت عدالت در پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها، تکلیفی همسو با مشتری مداری در ارائه خدمات بانکی به مشتریان است.

وی در خصوص نسبت مصارف به منابع بانک‌های استان عنوان کرد: با توجه به نسبت مصارف به منابع بانک‌های استان، بانک‌هایی که از منظر این شاخص پائین هستند باید اهتمام ویژه در پرداخت تسهیلات تکلیفی داشته باشند.

حسینی تاکید کرد: شرکت‌هایی که متقاضی دریافت تسهیلات تولیدی و دریافت خدمات از همدان هستند باید حساب‌های مالی، منابع و گردش حساب در یکی از بانک‌های استان داشته باشند.

معاون استاندار همدان: بانک‌ها برای کاهش صف انتظار تسهیلات تکلیفی برنامه‌ریزی کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از عملکرد مطلوب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت تسهیلات تکلیفی قدردانی کرد.

مدیر شعب قرض الحسنه مهر ایران استان همدان با تشریح عملکرد این بانک در پرداخت تسهیلات تکلیفی قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری گفت: این بانک در سه ماهه نخست سال با توجه به سهمیه ابلاغی در این زمینه ۴۹۰ فقره تسهیلات پرداخت کرده که تحقق ۱۰۰ درصدی پرداخت تسهیلات تکلیفی را داشته است.

کاوه نائینی با تاکید بر اینکه همه منابع، امکانات و ابزارهای تامین مالی بانک در جهت مشتری مداری و ارائه خدمات مالی مطلوب به مشتریان است، افزود: هدف بانک تحقق اصل مهرورزی و عدالت محوری و برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی و تلاش در راستای خدمت رسانی به اقشار کمتر برخوردار جامعه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha