۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۴
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85547562
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام‌جمعه نوشهر: نظام جمهوری اسلامی به برکت مقاومت مردم حفظ شده است

نوشهر - ایرنا - امام جمعه نوشهر گفت: به برکت مقاومت و ایستادگی های ملت بزرگ ایران بوده که نظام جمهوری اسلامی تاکنون حفظ شده است.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمود مشایخ که در نماز جمعه این هفته نوشهر که آخرین حضورش به عنوان امام جمعه شهرستان نمازجمعه اقامه کرد، افزود: ایستادگی مردم در همه جا جواب می دهد و امروز نیز مقاومت کارساز است و اکنون هر کس اسلام را می خواهد باید انقلاب اسلامی را بخواهد و هرکس انقلاب اسلامی را می خواهد باید اهل مقاومت باشد.

وی اظهار داشت : امروز هر فردی که انقلاب اسلامی را می خواهد باید از جمله در نمازجمعه ، راهپیمایی ها و انتخابات ها حضور یابد و ملت ایران مدیون شهداست و اگر فداکاری های آنان نبود به طور قطع این روسفیدی را در دنیا نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: به برکت برگزاری این نمازجمعه ها، ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و نظام جمهوری اسلامی حفظ شده است بنابراین باید نسبت به گذشته امروز بیشتر هوشیارتر و در صحنه حضور داشته باشیم.

خطیب جمعه نوشهر با اشاره به روز پنجم مرداد سالروز برگزاری نخستین نمازجمعه در انقلاب اسلامی یادآور شد : نمازجمعه یکی از عوامل بقای نظام جمهوری اسلامی است و حضور وشعار مردم در نمازجمعه کارساز است.

آیت الله مشایخ تاکید کرد: دفاع از انقلاب اسلامی، ولایت و حفظ نظام بر همه ما تا زنده ایم واجب است.

وی به برگزاری مراسم تنفیذ رییس جمهور منتخب دولت چهاردهم در هفته آینده اشاره و بیان کرد: تنفیذ یعنی حکمرانی رییس جمهور را ولی فقیه به عنوان نایب امام زمان عج امضا می کند و مشروعیت می دهد.

امام‌جمعه نوشهر: نظام جمهوری اسلامی به برکت مقاومت مردم حفظ شده است

وی یادآور شد: حدود چهار ماه به خاطر عمل جراحی نمازجمعه شهرستان را نخواندم و قبل از رفتن به اطاق عمل طی نامه ای به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفتم که ادامه مسوولیت امامت جمعه برایم سخت است و بدین خاطر استعفای خودم را در آن زمان اعلام داشتم.

خطیب جمعه نوشهر با بیان این که سه هفته دیگر امام جمعه بعدی این شهرستان معرفی می شود، یادآور شد : ۳۴ سال در مسوولیت امام جمعه این شهرستان سعی کردم اصول و سیاست امامین انقلاب را حفظ کنم و آرامش برای مردم باشد و مشکلاتی برای آنان پیش نیاید و سعی ما جذب حداکثری و دفع حداقلی بوده است.

آیت الله مشایخ خاطرنشان کرد : در طول این سالهای امامت جمعه با دولت ها و سلایق مختلف کار کردم و حدود ۶۵ سال افتخار داشتم به لطف خدای بزرگ و حمایت مردم در قبل و بعد از انقلاب در صحنه باشم و در نظام جمهوری اسلامی خدمت کنم.

وی از همه کسانی که طی مدت بیماری جویای احوال او شدند تشکر کرد و گفت : طی این سالها همیشه در کنار مردم بودم و آنان نیز با ما همراه بوده اند و امروز نقش و رسالت ما حمایت از امام جمعه بعدی و ترویج نماز جمعه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha