۲ هزار و ۳۴۸ دانش‌آموز گنبدی از طرح «خادم‌یاران رضوی» استفاده کردند

گنبدکاووس- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: ۲ هزار و ۳۴۸ نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از برنامه‌های طرح جهادی آموزشی «خادم‌یاران رضوی» استفاده کردند.

به گزارش ایرنا، محمد غنی‌پور روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه سومین دوره طرح جهادی آموزشی «خادم‌یاران رضوی» در گنبدکاووس اظهار کرد: این طرح برای سومین سال با هدف ارتقای بنیه علمی دانش‌آموزان به ویژه در مناطق محروم با همکاری آموزش و پرورش و نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: ۲۱۲ نفر از معلمان گنبدی در طرح «خادم‌یاران رضوی» به منظور توسعه عدالت آموزشی و افزایش سطح علمی دانش آموزان رایگان کلاس‌های آموزشی برگزار کردند.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس، کمک به افزایش کارآمدی آموزش و پرورش و توسعه عدالت آموزشی، ارتقای رضایت مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی از نظام و مردمی‌کردن آموزش براساس اهداف مدنظر سند تحول بنیادین را از جمله اهداف فعال‌سازی طرح جهادی «خادم‌یاران رضوی» برشمرد.

غنی‌پور گفت: در سومین دوره اجرای موفق این طرح، «خادم‌یاران رضوی» در ۱۲ آموزشگاه مقطع ابتدایی، هشت آموزگاه مقطع متوسله اول و دوم، ۲ مسجد و چهار پایگاه متمرکز جمع‌بندی دروس پایه نهم، دهم و یازدهم خالصانه و بی‌منت به دانش آموزان خدمت ارائه دادند.

۲ هزار و ۳۴۸ دانش‌آموز گنبدی از طرح خادمیاران رضوی استفاده کردند

امام جمعه گنبدکاووس هم در این مراسم گفت: اجرای فعالیت‌های این چنینی در حوزه‌های مختلف آموزشی، عمرانی، خدماتی یا درمان باعث می‌شود احساس کنیم شهرستان به یکی از صحن‌های امام رضا (ع) تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام محمود ترابی افزود: مهمترین نتیجه فعالیت «خادم‌یاران رضوی» در حوزه آموزشی توسعه عدالت آموزشی است و باید تلاش کنیم با همکاری آستان قدس و آموزش و پرورش از ظرفیت معنوی امام رضا (ع) بیشتر استفاده شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد بیش از ۹۰ هزار نفر دانش آموز هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha