۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵
کد خبر: 85549968
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مشهد داغ می‌شود/ شهروندان در خانه بمانند

۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵
کد خبر: 85549968
مشهد داغ می‌شود/ شهروندان در خانه بمانند

مشهد-ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایشی دما در مناطق مختلف این استان به ویژه مشهد ادامه دارد و دمای هوا در این کلانشهر در ۲۴ ساعت آینده به ۴۲ درجه سلسیوس می‌رسد.

زهرا عنایتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهر مشهد بر اساس آمارهای منتشر شده، پارسال فقط ۲ روز در سال چنین دمایی را ثبت کرد و برای امسال نیز تاکنون چنین دمایی برای این کلانشهر ثبت نشده بود.

وی ادامه داد: همچنین دما در مناطق گرمسیر خراسان رضوی به ۴۶ درجه سلسیوس خواهد رسید و با توجه به گرمای شدید توصیه می شود، شهروندان روز یکشنبه در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرند.

مشهد داغ می‌شود/ شهروندان در خانه بمانند

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: وزش باد توام با خیزش گرد و خاک نیز از دیگر پدیده های غالب در خراسان رضوی است که موجب غبارآلود شدن بیشتر مناطق از جمله کلانشهر مشهد در روزهای میانی هفته جاری خواهد شد.

وی گفت: در شبانه روز گذشته، فریمان با کمینه دمای ۱۷ درجه سلسیوس و داورزن با ۴۳ درجه ه ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۳ تا ۳۶ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۳۵ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، دمای این کلانشهر امروز تا ۴۰ درجه بالا خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha