پیاده‌روی جاماندگان اربعین در کرمان برگزار می‌شود

کرمان - ایرنا - فرماندار کرمان با بیان اینکه پیاده روی جاماندگان اربعین امسال نیز طبق سنت مرسوم در سال‌های گذشته با حضور عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می شود گفت: مسیر این پیاده روی از محل شهدای گمنام داشگاه آزاد تا مرقد مطهر امامزاده حسین (ع) جوپار است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان، علی بابایی روز سه شنبه در نشست ستاد اربعین شهرستان کرمان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی (ع) افزود: خدمت به زائران امام حسین(ع)از افتخارات شیعیان است.

وی اظهار داشت: طبق تقسیم کار صورت گرفته تعدادی از ادارات و دستگاه‌های خدمت رسان در کنار مردم و موکب های مردمی خدمات لازم را در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) ارائه خواهند کرد.

فرماندار کرمان تصریح کرد: شهرداری های کرمان، جوپار، ماهان و محی آباد خدمات لازم را به زائران ارائه خواهند کرد و همچنین تعداد ۹۴ موکب برای ارائه خدمت در راهپیمایی جاماندگان اربعین اعلام حضور کرده اند.

وی ادامه داد: طرح ترافیکی آماده شده و تابلوهای راهنما در مسیر توسط شهرداری ها نصب می شود و آب آشامیدنی و آب بهداشتی مورد نیاز زائران نیز مهیا خواهد شد.

بابایی افزود: نیروهای اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در مسیر مستقر خواهند شد و پاکت زباله برای حفاظت از محیط زیست توزیع می شود.

وی در خصوص موکب ماهان نیز تصریح کرد: پذیرایی از زائران پاکستانی موکب ماهان طبق روال سال های گذشته به همت نیروهای مردمی راه اندازی شده و آماده ارائه خدمت به زائران حسینی(ع) خواهد بود.

فرماندار کرمان بیان کرد: همچون سال های گذشته آب، برق و خدمات ارتباطی این نقطه تامین شده و همچنین ترتیبی اتخاذ شده تا سوخت مورد نظر اتوبوس.های این زائران در محل ارائه شود.

شهر جوپار در فاصله ۴۰ کیلومتری مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha