نماینده مجلس: ترور اسماعیل هنیه برای صهیونیست‌ها و آمریکا عواقب سنگینی درپی دارد

اهواز - ایرنا - نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی گفت: این اقدام بزدلانه برای صهیونیست‌ها و آمریکا عواقب سنگینی درپی خواهد داشت.

هاشم خنفری عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت و اظهار کرد: در آیین تحلیف رئیس جمهور از لحظه ورود اسماعیل هنیه، مجلس هوای معنوی به خود گرفته بود.

وی افزود: بیانات رئیس جمهور وحمایت ایشان از فلسطین نیز پیامی برای داخل و خارج به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی داشت.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در بیانات خود مساله غزه را مسئله اول جهان دانست و بیان شد غزه اولویت اول نمایندگان مجلس و دولت است که با عکس العمل نماینده و محکوم کردن جنایات آمریکا همراه بود.

خنفری گفت: نمایندگان مجلس در حضور ۱۰۰ مقام جهانی با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل موضع محکم خود را در برابر رژیم صهیونیستی نشان دادند و پیام نمایندگان به جهانیان مخابره شد.


نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی به فضای معنوی مجلس بعد از اتمام تحلیف اشاره کرد و گفت: در حاشیه آیین تحلیف در دیدار با رییس دفتر سیاسی حماس، هنیه به عنوان یکی از قهرمانان محور مقاومت نمایندگان مجلس را به خود جذب کرد و نمایندگان اعلام کردند ملت و دولت در کنار جبهه مقاومت ایستاده است.

وی با بیان اینکه شهدا زنده و الگوی بشریت هستند و رژیم‌ صهیونیستی نسل‌کش باید تنبیه شود افزود: انتظار می رود مسوولان نظامی پاسخ کوبنده‌تری نسبت به قبل در خصوص این گستاخی‌ها بدهند زیرا تجاوز را به هیچ وجه نخواهیم پذیرفت.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

در اطلاعیه سپاه تاکید شد: علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

شهادت رهبر حماس با واکنش‌های و پیام‌های محکومیت از سوی مقامات فلسطینی و سایر مقامات مواجه بوده است: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن محکومیت این ترور گفت ما این ترور را اقدامی بزدلانه و تحرکی خطرناک می‌دانیم و از همه مردم‌مان می‌خواهیم در برابر اشغالگران اسرائیلی به وحدت، صبر و پایداری روی آورند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha