۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85555355
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان در جمع دانش آموزان رویداد علمی مهارتی "‌برپا "‌ حضور یافت

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با حضور در جمع دانش آموزان شرکت کننده در سومین رویداد علمی، تفریحی، مهارتی "‌برپا " در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های این رویداد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز پنجشنبه با حضور در دانشگاه زنجان،‌ از روند اجرای رویداد سه روزه علمی، تفریحی، مهارتی "برپا " بازدید کرد.

فرهود آهنی، دبیر رویداد دانش آموزی "برپا " نیز در جریان این بازدید گفت: این برنامه، یک رویداد ترکیبی است که خروجی آن، راهبری استعدادهای برتر استان به شمار می رود.

وی با بیان اینکه "برپا" یک رویداد ملی است که با محوریت استان زنجان برگزار می شود، افزود: از سال ۱۴۰۰ طرح اولیه رویداد کلید خورد و از تابستان ۱۴۰۱ برای پوشش 100 نفر از دانش آموزان پسر استعداد برتر استان اجرایی شد. ‌

آهنی گفت: سال گذشته تعداد دانش آموزان به ۲۴۰ نفر شامل ۱۲۰ دانش آموز دختر و ۱۲۰ دانش آموز پسر افزایش یافت.

وی افزود: امسال سومین سال اجرای رویداد "برپا " است و بیشتر دنبال تثبیت این رویداد به عنوان یک پروژه ملی هستیم و امسال آخرین سالی است که این رویداد به صورت استانی اجرا می شود.

آهنی اظهار داشت: در این رویداد برای دانش آموزان استعداد برتر ( برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات علمی، فرهنگی و هنری ملی و بین‌المللی، رتبه های برتر کنکور) دوره دوم متوسطه طی چند روز برگزاری رویداد، کارگاه‌های متعدد ایده پردازی علمی و تحقیقاتی، برنامه تفریحی و ورزشی و چالش های متعدد برای ایده پردازی اجرا می شود.

رویداد علمی، تفریحی و مهارتی "برپا" در پی شبکه‌سازی استعدادهای برتر دانش‌آموزی است تا دانش آموزان از این طریق با مشکلات و دغدغه‌های موجود در کشور آشنا شوند و برای حل آن در آینده مشارکت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha