۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰
کد خبر: 85555557
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ساخت پارک سالمندان جهرم به همت نیکوکاران کلید خورد

شیراز- ایرنا- فرماندار شهرستان جهرم گفت: ساخت پارک سرای سالمندان در جهرم به همت خیرین نیک اندیش خانواده‌های شهید علیرضا کاتبی، پدر شهید عنایت‌الله کارگر و خانواده‌ ایزدپناه با محوریت مرکز جهرم شناسی آغاز شد.

محمدحسن شعبانی جمعه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در جلسه‌ای که دیروز در منزل مادر شهید کاتبی با حضور نماینده مردم شهرستان جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، امام جمعه جهرم، فرماندار ویژه شهرستان جهرم و شهردار جهرم برگزار شد، صلح‌نامه‌ زمین اهدایی به همت خانواده‌ کاتبی منعقد و همچنین خانواده مرحوم ایزدپناه، هزینه‌ ساخت را متقبل شد و پدر شهید کارگر نیز مبلغی برای این امر خیر اختصاص داد.

فرماندار جهرم اظهار کرد: این مجموعه در زمینی به مساحت هزار و ۳۵۰ متر مربع احداث می شود و برای هر مترمربع حدود ۲۰ میلیون تومان خیرین کمک کرده‌اند.

امام جمعه جهرم نیز در این باره گفت: اگر در شهر ما کسانی باشند که اواخر عمرشان با سراسر رنج و غم و غصه سپری کنند، مسئولیت همه ماست که کاری برایشان انجام دهیم.

حجت الاسلام محمدحسین مدبر افزود: اغلب بزرگسالان شهرمان در اواخر عمرشان عزت و احترامشان نگه داشته نمی‌شود و این کار خدمت بزرگی برای همه شهروندان شهر جهرم است.

نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ابراز سپاس از خانواده اهداکننده زمین گفت: از مادر شهید کاتبی و سایر خیرین تشکر می‌کنم، ابتدا باید کاربری زمین را اصلاح کرد چون در مرحله بازنگری طرح جهرم هستیم کار راحت‌تر است.

محمدرضا رضایی کوچی افزود: این نمونه‌ای از نیازهایی است که در شهر باید کار کنیم و بنایی برای دیگران برای توسعه این کار خیر است، در نقاط دیگر شهر نیز باید پارک سالمندان احداث شود تا جوابگوی جمعیت آینده سالمند جهرم باشد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha