خون شهید هنیه سبب رویش هزاران مبارز جبهه مقاومت خواهد شد

گرگان- ایرنا- رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: دشمنان اسلام و مقاومت بدانند که با ترور و شهادت اسماعیل هنیه، نه تنها جلوی جبهه مقاومت گرفته نخواهد شد بلکه این اقدام به رویش هزاران «هنیه» دیگر خواهد انجامید.

سردار حسین رحیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گرگان اظهار کرد: دشمنان مقاومت، اسلام، دین، حق، حقیقت و اسلام ناب باید بدانند که امثال شهیدان «اسماعیل هنیه» و «حاج‌قاسم سلیمانی» شهادت در راه خدا را برای خودشان افتخار و بزرگترین فیض می‌دانند.

وی بیان کرد: این افراد که در مسیر خدمت جان خود را تقدیم کردند، شهادت در مسیر خدا و ایستادگی و مقاومت که خدا فرموده و دستور قرآن است، را انتخاب کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: دشمنان صهیونیستی و کودک‌کش که روی شِمر را با جنایتشان سفید کردند، بدانند که با شهادت «اسماعیل هنیه‌ها» از مسیر و راهی که ما پیدا کردیم خارج نخواهیم شد.

وی با اشاره به این که ترور شهید «هینه» نشانه پایان عمر رژیم صهیونیستی است، اضافه کرد: این قبیل ترورها و جنایات در غزه و به شهادت رساندن زنان و کودکان و مردم مظلوم، بی‌گناه و بی‌دفاع این سرزمین، اوج جنایات این رژیم‌های جعلی و حامیانش را نشان می‌دهد.

به گزارش ایرنا و مطابق اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی بامداد دیروز چهارشنبه در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha